Project Saffron C70

Gestart door MikeyQR, 09-12-2012 23:29:56

Vorige topic - Volgende topic

Julian

Ff kijken dan maar, als ie nog netjes is willen we de bestuurdersstoel wel kopen.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

innocenti

Citaat van: Julian op 04-09-2013 20:12:14
Ff kijken dan maar, als ie nog netjes is willen we de bestuurdersstoel wel kopen.
Informeren kan, maar volgens mij verkoopt ie geen incomplete sets. Vraag naar een engelse set met een versleten bestudersstoel, dan maak je misschien kans.

Julian

Citaat van: innocenti op 04-09-2013 20:37:18
Citaat van: Julian op 04-09-2013 20:12:14
Informeren kan, maar volgens mij verkoopt ie geen incomplete sets. Vraag naar een engelse set met een versleten bestudersstoel, dan maak je misschien kans.

Ja en dan de Engelse bijrijdersstoel overnemen, die is toch hetzelfde als een LHD bestuurdersstoel?
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

maruska

topicvervuiling dit..
@julian, complete sets
gewoon bellen, dan weet je het.

Mikey, plannen met de DOP ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Gerbrand van Raaij

Ben benieuwd Mike wat voor moois je weer gaat maken gaat vast goed komen

MikeyQR

Leuke reactie weer hahahaha ;D

De DOP R heb ik nu thuis staan :eusa_dance:

En achja we komen daar aan om de R mee te nemen, die (Eppie) eigenaar van je je kan nog 9 km volgens de BC, ik zeg zo van denk het niet :eusa_eh: maarja zie wel, de accu is zowiezo dood dus alvast opgestart en mijn Pa bleef bij de R, dus op naar het postkantoor om de R op naam te zetten, onderweg heel veel slap gelul aangehoort van die eppie ik van ja ja ja um ja :evil: , goed de R op mijn naam en betaald, komen we terug zegt me pa van geen benzine meer viel al na een paar minuten uit :eusa_whistle: :eusa_wall:

Goed ik dus met de bmw die ik nu nog heb naar een pomp gereden en benzine gehaald, kom terug benzine er in gekregen en starten, uuuuummm starten NEE dus :eusa_think: , dus me pa trekt de bobinekabel eraf en jahoor helemaal groen dus maakt geen contact beetje schoon gemaakt en jahoor starten maarRRRR. :eusa_dance:

Op naar huis me pa in de R en die probeerde hem ook even uit :evil: , hij trok even door jezus wat gaat dat ding hard niet normaal zegt hij en remmen doet die ook goed zeg  :o
Hij ook van hij ziet er niet uit maar man man wat rijd die goed een technische zeer goede R zeg hij. :laugh:
De R is gechipt denk dat er een Rica chip in zit want de R gaat echt als een rakket :o

Voor de 320 mm remset geintresseerde, ze blijven op deze R want de R ga ik weer netjes maken zoals die hoort te zijn 8) , ik vind dit super goed remmen dus ze gaat NIET! van de R af. :evil:

De foto's van nu even snel gemaakt met me i-phone.

Het zeer viese interieur maar voor de rest wel netjes.

Lekker schoon stuurtje en nee is geen lak vanaf. ::)

Greetz.

Piet

Ik weet nog een uitstekend adres voor je voor het nieuw bekleden van je stuur (wat dat kan echt niet zoals dat er uit ziet  :eusa_eh:)  .
Superkwaliteit voor 130 euro incl verzenden,

MikeyQR

Citaat van: BaRRaCuDa op 04-09-2013 20:04:45
Als je nog een bolt-on upgrade wil doen aan de 328i..? Ik zie dat je nog een "geknepen" inlaatspruitstuk hebt, er is origineel een te krijgen/vinden met veel grotere diameter runners. Volgens mij van de M50B25 (zonder Vanos). Dan heb je nog wat extra pk's ter beschikking 8)

De motor die je hebt heeft origineel 193pk, het lijkt me sterk dat er met genoemde aanpassingen (uitlaatspruitstuk en luchtfilter) 250pk uit komt... Misschien haalbaar met Schrick nokkenassen, upgrade inlaatspruitstuk en software...

Ja ik weet het werk zelf bij bmw en heb nu ook een m50 spruitstuk liggen voor die maat voor om op de 328i te monteren ga hem nog wel aanpassen want het past niet 1 op 1 maar gaat goed komen.
Hij heeft ook geen 250 pk maar 204 pk op de testbank geweest met dit inlaatspruitstuk kom je op ongeveer 225 pk en dat voor een auto van 1280 kg  ;D

MikeyQR

Citaat van: Piet op 04-09-2013 22:55:51
Ik weet nog een uitstekend adres voor je voor het nieuw bekleden van je stuur (wat dat kan echt niet zoals dat er uit ziet  :eusa_eh:)  .

Zou mooi zijn Piet, stuur me even een PB als je wil voor de gegevens hoe en wat wil dit stuur wel weer netjes hebben  8)

MikeyQR

Jaaa de voorbumper is ook goed gebruikt, gaat er ook vanaf komt een andere op of een nieuwe 8)
Dit is niet de enige schade, de Rechter kunststof dorpel is ook aan flarden en een beschadigde velg.

The Volvoboy

Misschien een idee om de pook (en evt handrem?) mee te doen als je toch bezig bent?
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

MikeyQR

Hahaa, klopt er komen ook nieuwe op maar alles op zijn tijd.
Eerst de motor een grondige onderhoudsbeurt geven vind ik veel belangrijker aangezien ik veel ga rijden met deze R. 8)

Piet

Citaat van: MikeyQR op 04-09-2013 22:59:25
Citaat van: Piet op 04-09-2013 22:55:51

Zou mooi zijn Piet, stuur me even een PB als je wil voor de gegevens hoe en wat wil dit stuur wel weer netjes hebben  8)

Doe ik

Zo ziet her er uit voor mijn C70

MikeyQR

Martijn_B

Hoeft geen geheim te zijn toch?

www.leder-lenkrad.de

Zat ook in mijn Clio RS en nu de 850..echt top!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software