Project Saffron C70

Gestart door MikeyQR, 09-12-2012 23:29:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fbm


VS


Bovenste foto ligt de achterkant een stuk lager dan bij die onderste foto :eusa_think:

Zeer gave wagen om te zien!  :eusa_clap:

MikeyQR

Citaat van: fbm op 16-03-2014 22:16:47
http://i57.tinypic.com/1zohri9.jpg
VS
http://i59.tinypic.com/ncmtcn.jpg

Bovenste foto ligt de achterkant een stuk lager dan bij die onderste foto :eusa_think:

Zeer gave wagen om te zien!  :eusa_clap:

Klopt de eerste foto is toen ik net klaar was met de wielen, heb je met nivomats als je de krik er net onderuit haalt dan zakt deze in, de tweede foto is de T-5R op zijn org hoogte ik moet dus nivomats verlaagingsbussen monteren nu maar dat komt goed 8)

Voor zitten er instelbare Koni's onder met intrax veren. 8)  

DopdeDouwer

Mooi hoor. Heb ze zelf ook zo.
Ik was bang dat dat uit elkaar halen niet zonder risico was ivm onbalans. Heb je het nog op een bepaalde manier gemerkt zodat ze op dezelfde wijze terug zijn gegaan of maakt dat niet uit? En je hebt het over het verwijderen van lak voordat je ze inelkaar zet, zit er dan geen lak tussen (ook origineel niet)? Geen wonder dat ze dan makkelijk gaan oxideren.
Vierkant Rules

MikeyQR

Ja dankje! 8)

Het uit elkaar halen is geen probleem je moet er niet bang voor zijn en je hoeft ze niet te merken omdat ze maar op 1 mannier weer in elkaar kunnen door het ventielgat wat er zit. ;)

Opschuren en daarna weer in de lak zetten zo heb ik het gedaan waar de twee helften op elkaar komen. ;)  
Origineel zit er wel lak tussen maar ja dat is ook al minstens 17 jaar oud. :eusa_shifty:  

drdre

#619
Hoi Mikey,

Errug mooi die BBS-en! 'Jouw' winterwielen zijn inmiddels weer onder mijn roffel verdwenen en hebben plaatsgemaakt voor Colomba's in .. zwart  ;D




MikeyQR

Citaat van: drdre op 17-03-2014 22:36:20
Hoi Mikey,

Errug mooi die BBS-en! 'Jouw' winterwielen zijn inmiddels weer onder mijn roffel verdwenen en hebben plaatsgemaakt voor Colomba's in .. zwart  ;D

http://i61.tinypic.com/2qle338.jpg

http://i62.tinypic.com/m79mcm.jpg

Ook nice zo 8), alleen nu nog ietsjes omlaag die 850 ;D

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Laguna-S60R

heb al wat gelezen op een andere forum waar ik actief ben  :eusa_shifty:
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

hertogjan6

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

konniekip


hertogjan6

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

MikeyQR

#626
Citaat van: hertogjan6 op 11-05-2014 04:29:18
Citaat van: konniekip op 11-05-2014 01:34:59
Bmw ;)
ohwjaa daar is Gerrit inmiddels ook lid van  :eusa_clap: ;D

ben benieuwd wat voor BMW  8)

In een hele mooie Bmw e36 325i sedan in de kleur Daytona violet 8), met leuke opties.
M bumpers en skirts, M tech onderstel hoort er onder maar er zit nu een nieuw schroefsetje onder.
Er zit een M3 interieur in en een Harman Kardon geluid installatie. ;)
De wielen op de foto zijn  er net een paar dagen onder.

Wat heb ik er nu al aangedaan is groot onderhoud, een spaghetti spruitstuk gemonteerd, een RVS Eisenmann uitlaat demper achter en een K&N openluchtfilter kit met hitte schild. 8)

Rede van de Volvo verkoop is omdat het me te duur werd om te rijden, de Bmw scheelt 25 euro per maand en ik werk er, dus ook beter voor de knip.
   
Dit zijn originele M3 breedset velgen.










)()()sT

Ik vind dat toch altijd wel nog leuke BMW's 8)
Maar, je was toch al eens geswitcht van een R naar een BMW? Dus wanneer komt er weer een T-5R?


;D

Laguna-S60R

Deze velgen staan beter dan die 'M' velgen die je hiervoor had  :eusa_clap: :eusa_clap:
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

marrrcel

Mooi hoor! Uiterlijk niet van een M3 te onderscheiden. Dat moet lekker sturen.