Ergens een lek... bestuurders-voetenmatje nat!

Gestart door Paco, 18-03-2003 23:51:39

Vorige topic - Volgende topic

Paco

Paar weken geleden is bij onze t5r een nieuw kachel geplaatst omdat het matje van de bestuurder nat was. Hij lekte water of een ander vloeistof. Gewoon natte bende, werd steeds erger...

Nieuw kachel geplaatst dus, maar nu is het al weer een week of 2 bezig vochtig te worden, en inmiddels is het weer een natte bende. Auto gaat terug naar de dealer, maar wat kan dit nou zijn? Was de kachel uberhaupt wel lek?

Iemand ook weleens dit probleem gehad?

s©ub@

paco;

zoek eens voor de gein hier in het forum op: "kachelradiator" en dan kom je waarschijnlijk hier: http://www.netdreams.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Techniek;action=display;num=1032259552;start=7 ergens uit...

sterkte... (dat heb je nodig, geloof me)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Paco

He Scub@!

dank voor je reactie. Ik heb het topic ff gelezen.
Er zit bij ons al een nieuw kachel in. Dus daar zou het probleem niet meer mogen zitten lijkt me ofwel?
De airco (ecc) werkt trouwens perfect en de verwarming ook.
Tis alleen beetje natjes aan de schoentjes...

s©ub@

wat ik van mijn auto weet is dat het vrij lang nat blijft in de wagen...

misschien dat ze de oude "O"-ringen terug gezet hebben; je kunt makkelijk zien of de kachel nog lekt; maakt bij de bestuurderskant het plastic kapje van het middenconsole los (rechts bij het gaspedaal; achter de bekleding) daar zie je de kachelradiator zitten. Als het goed is moet dat droog zijn...

zoniet...  :-/

Rene

Ik moet zeggen dat, dat ook bij mij nu het geval is.
Maar dan alleen de bestuurders mat is nat.
Kachel werkt opzich nog goed, hij is binnen notime warm.
Wel heb ik het idee dat het iets met de kachel te maken heeft omdat het naar koelwater stinkt als de kachel aanstaat.

s©ub@

... en beslagen ramen door de blaasmonden aan de zijkant van je dashbord??

Rene

Nee dat niet.
Heb trouwens ook het idee dat er blaaskracht niet erg sterk meer is van de kachel.