trillen opgelost!!!!

Gestart door demis S70, 13-12-2012 19:49:53

Vorige topic - Volgende topic

demis S70

eindelijk trillen onder mn S70 10v uit 98 opgelost,maand geleden nieuwe motorsteun rechtsonder vervangen door nieuwe van HD Meyle (30euro nordicar heerhugowaard)trillen in stuur was zo goed als weg en nu trilde de auto nog onder mn stoel vanaf 80km per uur.vandaag afspraak profile in zwaagdijk voor balanceren op de auto maar monteur gang mn wiel links achter een slinger en vond m niet mooi rond gaan en heeft de band van de velg afgehaald en halve slag doorgedraaid en opnieuw gebalanceerd en na een proefrit was t eindelijk weg!!! monteur zei dat dit wel eens helpt,had geen kromme velgen maar de pirelliband linksachter was niet perfect rond denk ik.maar nieuwe motorsteun heeft ook zeker geholpen,van Meyle zijn ze steviger als origineel volvo.
gr.demis S70   

The Demon

Volgens mij had hij die band ook gewoon los van de velg kunnen drukken en er weer op.
Een band die niet rond is blijft hobbelen ook als je hem een halve slag draait.
Dit is gewoon een gevalletje van niet goed op de velg gemonteerd.
Het wiel is wel opnieuw gebalanceerd?

Groet,
The Demon.

demis S70

t wiel is idd opnieuw gebalanceerd en de bandenboer zei idd dat t zou kunnen dat de band niet perfect om de velg lag,maar als mijn velg op eerste gezicht rond is maar misschien kleine afwijking heeft wil band halve slag draaien wel eens helpen zei de bandenboer,heb er zelf geen sjoege van,moet m maar geloven.