Klinkt te goed om waar te zijn" advertentie?

Gestart door Dennis1974, 15-12-2012 09:54:30

Vorige topic - Volgende topic

Dennis1974

Is dit weer zo'n "klinkt te goed om waar te zijn"advertentie? Of heeft iemand hier echt ervaring mee?

Klikker de klik:

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

BBS

30% minder minder brandstof komt op mij neer dat de wagen veel te arm loopt. Met alle gevolgen van dien. :eusa_wall:

Wil je echt zuinig rijden ??? Koop dan een Prius :eusa_whistle: :evil:
Volvoloos....

Boeijke

Yep. Te goed om waar te zijn.
Is volgens mij al eens ooit langs gekomen hier.

Dennis1974

Kon het mij ook al niet voorstellen...maar voor het zelfde geldt had iemand er goede ervaringen mee...ik laat hem links liggen iig.

Reden dat ik dit vroeg is dat mijn Volvo de laatste tijd meer lijkt te verbruiken terwijl ik normaal ben blijven rijden. Ik ben van de 1:10 naar de 1:7 a 8 gegaan....ik snap er geen hol van.

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

Citaat van: Dennis1974 op 15-12-2012 10:02:53
Kon het mij ook al niet voorstellen...maar voor het zelfde geldt had iemand er goede ervaringen mee...ik laat hem links liggen iig.

Reden dat ik dit vroeg is dat mijn Volvo de laatste tijd meer lijkt te verbruiken terwijl ik normaal ben blijven rijden. Ik ben van de 1:10 naar de 1:7 a 8 gegaan....ik snap er geen hol van.

dit is vaak te wijten aan versleten lambda maar er kunnen nog 1001 dingen loos zijn hoor  ;D

Sbv

Citaat van: Dennis1974 op 15-12-2012 10:02:53

Lambdasensor defect aan het raken of defect ?

BBS

Het weer is ook kouder, dat verbruikt ook altijd meer brandstof...
Misschien je lambda sensor, of je LMM in iets verminderde staat? Die onderdelen zijn van cruciaal belang voor je ECU die weer je hoeveelheid in te spuiten brandstof moet bepalen...

Edit: Arjen en Sander waren mij al voor :eusa_wall: ;D
Volvoloos....

Dennis1974

Ik ga mijzelf eens laten informeren over zo'n LMM en Lambasensor.

Wel moet ik zeggen dat ik er last van heb sinds ik er een openluchtfilter in heb zitten. Dus dat van die LMM die je daar weer op schroeft is niet eens zo'n gek idee. Zijn die dingen onderling uitwisselbaar? Of zijn ze echt type afhankelijk...(kan een 10v LMM en Lambda sensor dus ook in een T5)?

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

arjenT5R

Ehm nee dat gaat niet 10V heeft geen lmm en lambda is ook anders...

konniekip

aaah, een brandstofresonator... Volgens mij past die in het rijtje met de biostabiel en andere oplichting.

arjenT5R

Citaat van: konniekip op 15-12-2012 10:17:17
aaah, een brandstofresonator... Volgens mij past die in het rijtje met de biostabiel en andere oplichting.

Voor de prijs hoef je het niet te laten, als iemand nou zo'n ding aanschaft en eens een kijkje neemt wat er in zit en wat het doet enzo? :P

konniekip

ik denk dat de verkoper daar ook op gokt ;)

Mijn punt is, als zo'n ding echt zou werken, zou het allang wereldwijd nieuws zijn en iedereen zo'n apparaat hebben.

arjenT5R

Citaat van: konniekip op 15-12-2012 10:25:13
ik denk dat de verkoper daar ook op gokt ;)

Mijn punt is, als zo'n ding echt zou werken, zou het allang wereldwijd nieuws zijn en iedereen zo'n apparaat hebben.

toch ben ik wel benieuwd naar wat het doet of zou moeten doen om je auto te foppen  ;D

mehn

Citaat van: konniekip op 15-12-2012 10:17:17

Ja en die zet je op de benzineleiding.

Vervolgens loopt ie 10% zuiniger op LPG  :eusa_think:

:eusa_doh:

:eusa_wall:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: