Mooie klusplek: DHZ-garage Heining in Amsterdam

Gestart door CharlieFox, 15-12-2012 20:29:29

Vorige topic - Volgende topic

CharlieFox

Voor wie net als ik ook overgeleverd is aan buiten op de straat sleutelen, maar het nu ook te koud vind: ik heb 'n hele mooie klusplek ontdekt! De Heining Hobby hal Amsterdam. Lekker warm, mooie vloer, veel bruggen, allerhande special tools enz. Brughuur € 4,- per half uur of € 7,- per uur. Sleutelplek € 4,- per uur of € 25,- per dag. Zie url.

http://www.hobbyhal.nl/page0.php

Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...

The Demon

Incluis een spuitcabine, dit noem ik een TIP!!! :eusa_clap: :eusa_clap:

Groet,
The Demon.

Douwe

Citaat van: The Demon op 15-12-2012 23:20:29

Groet,
The Demon.

Ik wist niet dat jij verslaafd was.Bijna elke dag brokkelt het standbeeld wat ik van jou heb een beetje af :'( .

;D ;D ;D
Super zo'n professionele hobbyplek.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

razorx

Goede tip!

Ik heb voorheen alles op de platte grond mogen doen, ondanks de wetenschap dat ik vlak om de hoek ook een DHZ garage heb. Bedrijven terrein Verrijn Stuart
De reden dat ik daar nooit zal komen: Moeilijk tactisch te verwoorden. Zeg maar normen verschillen.

ik weet dat de Heining hobby hal bestaat, maar deze foto en de ruimte die je hebt heeft me overtuigd.

Dank je!

Mijn eigen gereedschap neem ik toch wel mee. ;)

konniekip

leuke plek inderdaad, ik kom hier al 2 jaar. Wel in the middle of nowhere maar alles bij de hand.

In de jaren 90 was er ooit nog een doe het zelf garage in de parkeergarage van winkelcentrum Ganzenhoef.. Wat je daar zag had weinig met sleutelen te maken..  :o

Deze garage is mijn vaste stek.

Broabander

Kost ook niks! Hier in Tilburg ben ik €10 tot €15 per uur kwijt, ook als ik de brug niet nodig heb. Dit is nog wel leuk klussen!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

The Demon

Citaat van: Douwe op 15-12-2012 23:34:08

Groet,
The Demon.

Ik wist niet dat jij verslaafd was.Bijna elke dag brokkelt het standbeeld wat ik van jou heb een beetje af :'( .

;D ;D ;D
:-*

CharlieFox

Citaat van: razorx op 16-12-2012 00:28:06
Goede tip!

Ik heb voorheen alles op de platte grond mogen doen, ondanks de wetenschap dat ik vlak om de hoek ook een DHZ garage heb. Bedrijven terrein Verrijn Stuart
De reden dat ik daar nooit zal komen: Moeilijk tactisch te verwoorden. Zeg maar normen verschillen.

ik weet dat de Heining hobby hal bestaat, maar deze foto en de ruimte die je hebt heeft me overtuigd.

Dank je!

Mijn eigen gereedschap neem ik toch wel mee. ;)

Hé Yits, tijd geleden! Ik heb zo soms m'n sleutelperiodes en vervolgens ook weer tijden niet, totdat er weer iets gebeuren moet. Respect voor, met name, de webloggers die volop continue aan het klussen zijn en ook nog eens alles documenteren voor de forum gemeenschap. Ik heb gister je weblog doorgenomen en stuitte op je tramhalte incident. Wat 'n gedoe, zeg! Was dat de halte van de 12/25 op de hoek Ferd Bol / Ceintuurbaan tussen de bakker en waar vroeger de Metro zat? (kleding). Alles inmiddels weer opgelost, technisch en financieel?
Van die sleutelplek bij jou om de hoek snap ik wat je bedoelt. Ik ben er één keer geweest, maar vind het toch prettiger werken in de Heining.
Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...

razorx

Citeer

Groet,
The Demon.

;D ;D ;D
Mmh,
Ik denk dat het meevalt. Ik vermoed dat een krap bemeten afwerkplek wordt bedoeld.

konniekip

Citaat van: razorx op 16-12-2012 15:21:19
Citeer

Groet,
The Demon.

;D ;D ;D
Mmh,
Ik denk dat het meevalt. Ik vermoed dat een krap bemeten afwerkplek wordt bedoeld.
spuitcabine krijgt dan ook een andere betekenis :D

The Demon

Ik distancieer mij nu van deze discussie  ;D

Groet,
The Demon.

P.S. Ik heb wel vernomen dat Franz-Joseph daar regelmatig gespot wordt.

ed

Fijne plek. Heb daar mijn koppeling en stuurhuis vervangen van de vorige V70. Wel altijd lastig met gereedschap als de auto er een nachtje blijft staan. Ga dan zelf als laatste de deur uit, maar ook 's avonds wordt er soms gesleuteld (ze zijn dan dicht) dus blijft een risico. Ondanks de verlaten plek en grimmige figuren die er soms rondlopen valt het allemaal wel me. Er zijn sleutelplekken waar ik mijn auto nog geen 5 minuten onbeheerd achter zou laten...
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

konniekip

Net een kleine spontane mini-meet bij de hobby hal meegemaakt, charliefox was daar en ook een ander club lid met de witte geimporteerde R met body kit.

Leuk om elkaar even te ontmoeten en elkaars wel en wee met de roffel te horen.

CharlieFox

Insgelijks KonnieKip, ik vond het ook gezellig. Als je iemand aan z'n Volvo ziet sleutelen, dan moet het haast wel zo zijn dat het een forumlid is. Desgevraagd was dat dus zo. Wie was het forumlid dan in die witte gepimpte Volvo?

konniekip

Citaat van: CharlieFox op 23-12-2012 19:04:33
Insgelijks KonnieKip, ik vond het ook gezellig. Als je iemand aan z'n Volvo ziet sleutelen, dan moet het haast wel zo zijn dat het een forumlid is. Desgevraagd was dat dus zo. Wie was het forumlid dan in die witte gepimpte Volvo?
geen id, ben zijn naam vergeten maar wel een bekende hier...  :-[
Hij heeft een witte 850R met bodykit en BBS velgen. Japan import.