Kan bijna niet wachten..

Gestart door Powerpete, 28-09-2004 21:39:01

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

Nou eindelijk is het dan weer zover... weer een volvo en wel een errug nette 850 estate Holiday uit 97, met een belachelijke 137.000 Km's dr op..
heb m net vanavond gekocht, en was op slag weer verliefd..

Na een aantal jaar vreemd te zijn gegaan met een VW passat (beviel trouwens prima) toch maar weer aan de volvo...
Heb 10 jaar een 360 GLT gehad, en hoop met de volvo ook weer jaren te kunnen doen...
Ik hoop dat ik hier op het forum een paar vragen mag stellen omtrend de verschillende techniek, en accesoires... op mijn nieuwe aanwinst zit bijv. geen achterspoiler, en die moet dr gewoon op punt...

dus als iemand mij aan een spoiler van een estate kan helpen, lieftst in aqua pearl blauw metallic, graag ff een reply hierop....

Groetjes, Peter van Leeuwen Bussum...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

dennis850

sjieke kar , complimenten 8)

Aan (accesoire) verkoop wordt hier op het forum niet veel gedaan, bij marktplaats.nl ( gezocht adv.) maak je denk ik meer kans.

V70 grijs

Nette auto, ziet er zo goed uit, weer veel fijne en zuinige kilometers gewenst. Qua technische vragen kan je hier wel goed terecht. Heb je op je achterruit al een sticker zitten (is op zich een leuk accesoire :))
volvo is for live

Erik_M.

Mooie auto, mooie kleur, gefeliciteerd !

Je hebt 'm bij Rieder gekocht zo te zien.

Veel plezier ermee

Groet
eRik

Powerpete

Klopt komt inderdaad bij Rieder vandaan... als ik m vrijdag krijg, dan meld ik me direct aan als lid... en komt dr een mooie clubstikker op de achterruit...

over de accesoires had ik alleen maar een vraagje waar ik het beste tercht kan, ben dr een beetje uit op het gebied van verfraaiing van mijn auto... ben alleen bang dat ik weer helemaal los ga slaan (net al zitten zoeken naar een filterkit)
Morgen maar eens met Efka bellen... ;D ;D

Alvast bedankt voor het warme welkom....Peet...... 8)

Peth©oni

Citaat van: Powerpete op 28-09-2004 23:25:47
Klopt komt inderdaad bij Rieder vandaan... als ik m vrijdag krijg, dan meld ik me direct aan als lid... en komt dr een mooie clubstikker op de achterruit...

over de accesoires had ik alleen maar een vraagje waar ik het beste tercht kan, ben dr een beetje uit op het gebied van verfraaiing van mijn auto... ben alleen bang dat ik weer helemaal los ga slaan (net al zitten zoeken naar een filterkit)
Morgen maar eens met Efka bellen... ;D ;D

Alvast bedankt voor het warme welkom....Peet...... 8)

Alles naar je gaarding kun je vinden met de zoekfunctie, of gewoon lekker zelf bladeren in het tuning board (daar zit ook optische tuning bij of andere.....)

suc6 en welkom, hele nette auto......

The Saint

Lekker he? Verliefd zijn! En helemaal eens met je plannen voor een dakspoiler in de juiste kleur. Veel plezier ermee.
No shirt no shoes, no pinball

Powerpete

ff wat pics zoals onze roffel dr nu bij staat....

Met spoiler !!, en die gore NL en dealerstickers dr af....
alleen nog een paar heldere koplampen, witte zijknipperlichtjes
en wat andere spulletjes, de veerpootbrug, en uitlaatstuk zijn bij ET besteld, en hopenlijk as week in huis.......

Enjoy...

Volvo comfort

Citaat van: Powerpete op 28-09-2004 21:39:01
Nou eindelijk is het dan weer zover... weer een volvo en wel een errug nette 850 estate Holiday uit 97, met een belachelijke 137.000 Km's dr op..
heb m net vanavond gekocht, en was op slag weer verliefd..

Na een aantal jaar vreemd te zijn gegaan met een VW passat (beviel trouwens prima) toch maar weer aan de volvo...
Heb 10 jaar een 360 GLT gehad, en hoop met de volvo ook weer jaren te kunnen doen...
Ik hoop dat ik hier op het forum een paar vragen mag stellen omtrend de verschillende techniek, en accesoires... op mijn nieuwe aanwinst zit bijv. geen achterspoiler, en die moet dr gewoon op punt...

dus als iemand mij aan een spoiler van een estate kan helpen, lieftst in aqua pearl blauw metallic, graag ff een reply hierop....

Groetjes, Peter van Leeuwen Bussum...

Keurige wagen man echt perfect ook die kilometer stand echt :-*

En mn complimenten voor het gelijk plaatsen van meerdere foto's keurig 8)

The Saint

Ziet er heel mooi uit Powerpete!
No shirt no shoes, no pinball

animalT5R

en idd,met spoiler is ie ''af''
kikke estate pete,hele aparte kleur,en met die kms kan je nog een heeeeeele tijd voort.
gr
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

R.Bijl

mooie wagen hoor en idd zo`n spoiler hoort erbij was bij mij ook het eerste wat ik heb laten monteren
veel plezier en fijne km met je roffel

Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....