Wat zat er in je kerstpakket

Gestart door henry classic v70, 20-12-2012 15:45:25

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

In mijn kerstpakket zat wéér van die gore kaas met rare spikkeltjes, vage boerderij-chips, een salade shaker (en een "kookboekje voor salades"), pure appelsap, de onfortuinlijke studentenhaver, paar van die creatieve pasta-nestjes, mosterd en een onbekende chutney en heel veel papieren snipper-vulling.........

Onze oudste zoon werkt in z'n vrij tijd (zaterdag ochtend en vakanties) bij een grote slachterij in Epe, zijn kerstpakket zag er heel anders uit!!!! Totaal zo'n 5 kilo heerlijk gemarineerd vlees/rollade/grill-ham, 5 grote ambachtelijke rookworsten, groot stuk mager gerookt spek en een grote fles whiskey (Jack Daniels)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

pwberg

Citaat van: henry classic v70 op 20-12-2012 15:45:25
Onze oudste zoon werkt in z'n vrij tijd (zaterdag ochtend en vakanties) bij een grote slachterij in Epe, zijn kerstpakket zag er heel anders uit!!!! Totaal zo'n 5 kilo heerlijk gemarineerd vlees/rollade/grill-ham, 5 grote ambachtelijke rookworsten, groot stuk mager gerookt spek en een grote fles whiskey (Jack Daniels)

Kak, en dat voor een af-en-toe baantje...  Doetie goed.......

In mijn geval moet ik helaas zeggen; welk kerstpakket?  :eusa_think:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

GeertG

Citaat van: pwberg op 20-12-2012 15:52:13

Kak, en dat voor een af-en-toe baantje...  Doetie goed.......

In mijn geval moet ik helaas zeggen; welk kerstpakket?  :eusa_think:

Voor beide opmerkingen: + 1  (+ 2 dus eigenlijk)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

hathü

Niks kerstpakket een envelop met twee bioscoop bonnen.

BBS

Wij hebben een mooi gevuld kerstpakket gehad. :eusa_dance: Niks geen poeha erin, gewoon lekker eten... :eusa_drool:
Twijfel nog even óf om het op te eten met kerst óf het in de vrachtwaggel kieperen en meenemen :eusa_think:

;D

In het ene geval moet ik het delen, in het andere geval is alles voor bassie :angel: ;D
Volvoloos....

t5karel

:eusa_clap: ;D Zo hoort het! :D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

The Demon

Wij hadden een thema-pakket en het thema was glas, dus wat zat er in?

Juist!! Een fles Chocomel, 2 flesjes bier, 2 flesjes vruchtendrank, 1 flesje Coca-Cola, 2 theeglazen, een doosje thee (daar heb ik er al 1 van  ;D) een zak chips, een zak Marshmallows, een blikje tonijn, een zakje instant noodles, een pakje roomboter, een fleecedeken, een doosje La Vashe Quirit en dat alles in een tas met een inleg om flessen naar de glasbak te brengen.
Ohja en een brief over hoe de crisis ook ons bedrijf raakt met daarbij een kraslot.

Groet,
The Demon.

Hans Duiven

In mijn kerstpakket zat wéér van die gore kaas met rare spikkeltjes, vage boerderij-chips, een salade shaker (en een "kookboekje voor salades"), pure appelsap, de onfortuinlijke studentenhaver, paar van die creatieve pasta-nestjes, mosterd en een onbekende chutney en heel veel papieren snipper-vulling.........

Dan ga je daar toch werken.

sven0503

Al 4 kerstpakketten .... En t is nog niet eens kerst... Wat zijn leveranciers weer aardig dit jaar

ZC3rr0r

Ik heb al jaren geen kerstpakket.

Afgelopen 5 jaar kregen we een cadeaucheque die je kon gebruiken om allerhande electronica en huishoudspullen mee te kopen (of schenken aan een goed doel), dit jaar krijgen we een Nordmann van de zaak (die ik overigens heb geweigerd en gedoneerd aan een ouderentehuis in de buurt).

Mis het ergens wel, is altijd leuk om te zien wat tegenwoordig voor kerstvoedsel door moet gaan.
(Ben als kookgek van de familie altijd het haasje als er een kerst/paas/etc diner gekookt moet worden dus dan is inspiratie welkom :) )

henry classic v70

Citaat van: Hans Duiven op 20-12-2012 17:42:04

Dan ga je daar toch werken.

... daar ben ik mijn werkende leven begonnen ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

de geneRaal

Kerstpakket? Heb al jaren geen pakket ontvangen............
Blackstone under construction

Hiker

Zij een zuurkool pakket..

Hij een bon en heeft een rc heli-tje gekozen  ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

elianmars

Citaat van: de geneRaal op 20-12-2012 18:14:48
Kerstpakket? Heb al jaren geen pakket ontvangen............

Idem  :'(

;D

CarolineB

Een pluim (soort cadeaubon), dit kregen wij vorig jaar ook. Ik vind dit fijner als een pakket.

Voor degenen die geen kerstpakket krijgen, een artikel om de baas misschien op een ander idee te brengen:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21165217/__Geen_kerstpakket_funest__.html