Discussie met (xenon) webwinkel, bijna lachwekkend....

Gestart door Laserblue, 24-12-2012 12:34:09

Vorige topic - Volgende topic

LQDI

Goeiendag zeg. Waar haalt zo iemand het lef vandaan om zo tegen een klant te praten. Hij zou zich de oren van de kop moeten schamen. Ik had hem dan toch wel erg duidelijk vermeld dat ik mn uiterste best zou doen om hem de nodige klanten te ontnemen en in alle mogelijke situaties zijn webshop te mijden. Tevens de nadruk leggen dat hij op dit mega forum zichzelf gigantisch voor lul zet.

Hoe kun je trouwens in godsnaam op basis van een linkedin profiel zoiets zeggen?!

coyote1980

Jongejonge, wat een professionele houding. Als je niet met klanten kunt omgaan, begin dan ook geen winkel.

Ik zou waar mogelijk nog eens een review plaatsen en daar ook gewoon de communicatie in meenemen. Dan laat je het beeldvormen over aan de feiten zonder dat jou verweten kan worden dat je het bedrijf zwart probeert te maken. Dat kan hij prima zelf ;D

Maak desnoods nog ergens een webpagina aan mat de correspondentie en zet er een lading zinnige metadata bij - komt iedereen die hem googled daar op uit.

Belabberd communiceren vind ik nog tot daar aan toe, maar tegen de klant zeggen dat je je review moet aanpassen voor er verder gekeken wordt: chantage!  :eusa_sick:
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Broabander

Tros radar forum, hoppa

Edit: en kassa er ook gelijk bij
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Walter

voor de Facebookers onder ons: https://www.facebook.com/xenonlamp.sittard?ref=ts&fref=ts

Als je een bedrijfspagina maakt, zorg dan dat iedereen dat kan zien. Nu moet je eerst vriendjes worden... Dit is een persoonspagina, de naam die bij die kop hoort is dan ineens Xenonlamp Sittard

edit; er is ook een bedrijfspagina https://www.facebook.com/Xenonlamp.nl, wordt geliked door een bedrijfje in Reeuwijk: https://www.facebook.com/pages/Autoverlichting-Reeuwijk/196500307062817 Maar Erno heeft ook een eigen Facebook: https://www.facebook.com/erno.bindels En aan de foto's te zien staan ze meestal ook op 100% tuning Rotterdam (zijn ingehuurde dames noemt ie promo dames maar volgens mij schrijft hij dat verkeerd...) Maar goed, je kunt komend jaar ze misschien omruilen op de stand ;)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

kulk

Wat een *** kop!

Sommige mensen zou je op basis van hun arrogante kop al een knal voor hun bakkes willen verkopen

Martijn_B

Ik zeg website, tros radar, kassa, tweakers, fok, autovisie forum, etc :)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

GeertG

Kom aan Hubert, verwacht toch meer van je............ :evil:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Starbuck

Citaat van: Walter op 09-01-2013 11:29:56
knippen-scheren :)

Ik sta altijd klaar om te helpen  :evil:

Bij de meeste webwinkels heb ik altijd goede service gekregen. Dit verhaal van Hubert wordt idd echt wel lachwekkend, spijtig genoeg. Ik zou de hele handel opsturen en m'n geld terug vragen. Hier verder tijd insteken is vrij nutteloos.

Laserblue

Hieronder mijn negatieve ervaring met Xenonlamp.nl
Citaat van: Starbuck op 09-01-2013 12:13:22

Bij de meeste webwinkels heb ik altijd goede service gekregen. Dit verhaal van Hubert wordt idd echt wel lachwekkend, spijtig genoeg. Ik zou de hele handel opsturen en m'n geld terug vragen. Hier verder tijd insteken is vrij nutteloos.

Heb inmiddels elders 3000k lampen besteld en geleverd gekregen (€22,- voor 2 sets incl verzenden uit Verweggistan)

Ga geen spullen terugsturen, met het risico dat ik ze kwijt ben.
Hij zal ongetwijfeld zeggen dat ik te laat ben met terugsturen, ook al heb ik het ruim binnen de termijn gereclameerd.  ::)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Starbuck

Citaat van: Laserblue op 09-01-2013 12:28:08
Hieronder mijn negatieve ervaring met Xenonlamp.nl
Citaat van: Starbuck op 09-01-2013 12:13:22

Heb inmiddels elders 3000k lampen besteld en geleverd gekregen (€22,- voor 2 sets incl verzenden uit Verweggistan)

Ga geen spullen terugsturen, met het risico dat ik ze kwijt ben.
Hij zal ongetwijfeld zeggen dat ik te laat ben met terugsturen, ook al heb ik het ruim binnen de termijn gereclameerd.  ::)

Dus hier verder tijd insteken is idd nutteloos. Je krijgt hier het bekende verhaaltje, één keer maar nooit meer. Maar dat kost jou wel euro's! En mocht je er nog iets mee kunnen doen, dan verzacht dit de wonde. Maar zo aangesproken worden, en dan nog het verkeerde spul geleverd krijgen is incompetentie in zaken doen. Het is met web winkels blijkbaar dezelfde weg aan het opgaan als met kroegen. Iedereen begint ermee omdat men denkt dat het makkelijk geld verdienen is. Heel spijtig, want vanuit het klant zijn, verwacht je toch de degelijkheid van geleverde prestaties en goederen. Binnenkort iedereen terug naar de kleine zelfstandige!

Laserblue

Heb vanmorgen contact gehad met "The Feedback Company" en ze op verzoek de gehele mailwisseling toegestuurd.
De eerste reactie was algehele verbijstering.
Ben benieuwd  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

ramonmartin

Ik heb hier ook de xenon en leds vandaan, heb eigenlijk niks te klagen, alles was meteen leverbaar.

Misschien wel een verschil dat ik bij hem thuis aan de deur stond. :eusa_whistle: