Verlichting bedieningspaneel standkachel

Gestart door Sbv, 26-12-2012 11:06:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sbv

Sinds gisteren bedieningspaneel voor standkachel ingebouwd, de rest volgt nog
Kan iemand mij vertellen of het paneel ook verlicht dient te zijn.

Het gaat om deze timer
http://en.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=26246923

Volgens de handleiding zou deze moeten oplichten als je een toets aanraakt.
Klok instellen gaat netjes, Timer 1 en Timer 2 kan ik instellen en dan gaat er ook een lampje branden, echter niet op het geheel.
Overdag geen probleem, maar in de schemer of donker zou verlichting handig zijn.

KIM

Bij de Webasto timer gaat de verlichting iig wel branden wanneer je een toets aanraakt. Blijft vervolgens iets van 30 seconden branden. Ik zou verwachten dat dit bij jou set ook zo zou moeten zijn.

Sbv

Citaat van: KIM op 26-12-2012 11:24:43
Bij de Webasto timer gaat de verlichting iig wel branden wanneer je een toets aanraakt. Blijft vervolgens iets van 30 seconden branden. Ik zou verwachten dat dit bij jou set ook zo zou moeten zijn.
Volgens de handleiding zou dat ook moeten. Mogelijk dan een lampje in de timer defect ?

KIM

Bij mij kun je het hele printje eruit halen.
Wellicht dat die mogelijkheid er bij jou ook is?

Sbv

Dat is mogelijk heb ik gezien, er zitten 2 lampjes op met een blauwe condoom(hoesje) er overheen waarschijnlijk zijn die 2 defect. Zo te zien zitten die gesoldeerd aan de printplaat
Aan de zijkant zit nog een stelschroefje, geen idee wat het doet, ik dacht zelf misschien een soort van dimmer. Helaas geeft draaien geen verschil