niet meer werken van de kachelventilator na nieuwe weerstant +ventilator

Gestart door rinusnavy, 26-12-2012 16:05:51

Vorige topic - Volgende topic

rinusnavy

Sorry voor de onduidelijke vraag mogenlijk is het nu beter

De Kachel Ventilator  in mijn 850 T5 Piepte .
Toen is de weerstand en ventilator vernieuwd ,Maar nu Wil de kachelventilator  nog maar 10 sec draaien als de contactsleutel wordt in geschakeld .Dit is  voor beide standen op de automaat  ( climate control en op de hand stand) De weerstand en ventilator zijn nieuw   de zekering is goed ,Het aanzuig filter is vervangen,de lampjes van de rec en de ac knipperen bij het contact aan zetten 18 keer .
Wat zou dit kunnen zijn ?

Met groet Rinus navy

grijzev70tdi

En je vraag is nu?

Doordat je ventialtor te zwaar sraait gaat je weerstand kapot. Beide dus vervangen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

MVeldhuis

Ik zou je verhaal nog even teruglezen en proberen te verduidelijken, ik denk niet dat je op bovenstaande warboel een inhoudelijke reactie krijgt.

-D©©©L-

Citaat van: rinusnavy op 26-12-2012 16:05:51
Had en ventilator in mijn 850 T5 Die nogal lawaai maakte en piepte en ineens stopte hij er mee de garage zegde de weerstand is stuk en de vent loopt te zwaar .
Deze zijn vervangen maar toen liep de vent ongeveer 10 sec en stopte en toe wisten ze het niet meer  ,

De ventilator krijg ik wel aan het lopen via een apparte draad maar dan brom hij in de kanalen maar niet meer op de normale weg weerstant is goed en bedienings paneel is ook in orde wat kan dit zijn is lastig met dit weer zonder aanjager te rijden .

Met groet Rinus navy

ECC of handmatige regeling ?

Het stilvallen van de auto is zelden te wijten aan de kachelventilator.

MVeldhuis

Ik herhaal: ik denk niet dat je inhoudelijke reacties krijgt ;D

arjenT5R

Citaat van: MVeldhuis op 26-12-2012 16:12:04
Ik herhaal: ik denk niet dat je inhoudelijke reacties krijgt ;D

De vraag lijkt me anders zeer duidelijk, zijn kachelradiateur zat verstopt dor de weerstand waardoor de fan niet meer wilde draaien en de auto afsloeg .... dohhh  :angel:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!