Interessepeiling: Verstevigingsbrug achter in de Estate

Gestart door irian paul, 27-12-2012 21:11:48

Vorige topic - Volgende topic

RATFINK

Citaat van: RATFINK op 01-02-2013 18:50:37
Hier ook binnen  ;D Zo even op www.stickerdump.nl kijken voor een extra sticker...

Bedankt voor het maken en versturen  :eusa_clap:

Doos maar eens open gemaakt vanochtend, ziet er goed uit en nog leesvoer erbij ook  :eusa_clap:

arie1965

dop 17 en een ratel  ;D
The European Volvo forum

sammie

Ziezo, even gemonteerd. Mooi gemaakt, snel geplaatst. Bedankt mensen voor alle inspanningen.
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

arie1965

Citaat van: arie1965 op 01-02-2013 21:31:47
Voor de racers onder ons die wel eens een baantje racen op trackdaydagen  op circuits en wedstrijden waar elk pondje teld
vpb achter estate ook in alluminium
745 gram (stalen 2,3 kilo)

http://img33.imageshack.us/img33/1310/volvostrutbarbackallu.jpg
Nog steeds te koop
Was een eenmalig iets ik dacht maak er gewoon een van alu
Intresse per PB
The European Volvo forum

Dennis1974

Nou de brug is binnen en zit erin....het hele verhaal en de foto's staan in mijn blog:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,59111.msg1333153.html#msg1333153

Irian Paul en Arie1965....niets meer dan hulde over deze groupbuy...zeer proffesioneel allemaal  :eusa_clap:.

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

jacar

Deze week de verstevigingsbrug keurig per post ontvangen, vandaag gemonteerd (ging redelijk soepel) en gelijk een paar rondjes op het prins clausplein gemaakt om te testen. Het resultaat viel me niet tegen.

Irian en Arie hartelijk dank voor dit initiatief en het geleverde vakwerk!

)()()sT

Marc O.

Hier zojuist ook gemonteerd. Bedankt heren! :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

RATFINK

Ben ik nou de enige met een leuk boekwerk in de doos? Hoor wel mensen zeiken over een sticker maar dat ze er een leuke catalogus bij krijgen niet  :eusa_whistle:

Spin!

En hier zit hij er ook in! Easy peasy! Gelijk even proef gereden en sodeju teringjantje wat een verschil! Niet echt vol door de bocht kunnen gaan ivm nat wegdek en daardoor overstuur, maar het stuurt toch echt anders en dynamischer door de bochten. Hulde!

www.vm-parts.nl

rogerV701998

Ook vandaag ingebouwd. Zeer tevreden met het resultaat. Complimenten voor het vakwerk en de keurige afhandeling!

martijn.

Zijn er mensen die hem icm trekhaak gemonteerd hebben.

Wat zijn jullie bevindingen.

KIM

Ikke.

Ik merk wel enigszins verschil. De achterkant komt nu wat minder deinerig over. Er is een strakkere communicatie vanuit de achterkant.
Moet nog wel ff wat op- en afritjes testen, maar het is nu al "money well spent".

Marc O.

Ik heb ook een trekhaak. Heb er nog niet veel mee kunnen testen, maar merkte bij het achteruit afrijden van m'n oprit dat ie minder kraakte dan normaal. Morgen effe wat verder proberen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Dennis1974

Ik heb ook een trekhaak....nog ook niet veel mee getest...maar vandaag op weg naar mijn werk een aantal lange bochten veel harder genomen (durfen nemen :)) dan normaal.

Wat mij vooral opviel was de mijn Sheppard tank opeens een goed bestuurbare machine was die niet aan het overhellen was.
Ik ben er blij mee. Maar ik merk eigenlijk alleen het verschil als trap met dat hok :) ...en dat doe ik nou eigenlijk nooit.

Wel ben ik wat kwijt...... waar zijn mijn kraakjes en piepjes aan de achterkant? :)

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;