Motorkap

Gestart door Halimi, 02-10-2004 01:29:17

Vorige topic - Volgende topic

Halimi

Hallo, mijn motorkap van mijn 850 GLT van '92 heeft ineens craquillee (ik weet niet eens hoe je het schrijft...), ziet er uit als een schaatsbaan, alsof ie met een schuurspons is gewassen !!
De rest van de auto is prima in orde.
Weet iemand hoe dit zo ineens kan en wat ik er het beste aan kan doen.
Mocht het overspuiten worden is mij door een autoschadebedrijf een bedrag van €400.00 genoemd, wat ik overigens aan de hoge kant vindt.
Graag ook hierover jullie mening.

Hans

Zippo

Gewoon een 2ehandse halen (zelfde kleur) bij de sloop! ;)

Boeijke

Of misschien een keertje nat laten polijsten bij een auto-cleaner??? Ligt eraan hoe erg het is. En inderdaad, een 2e handse op sloop of polijsten is goedkoper dan spuiten.

Joris_Scholte

400 EU? Weet nog wel een adresje waar het voor minder kan. Is alleen wel een aflopende zaak, ze mogen daar binnenkort niet meer beunen...  :(

thuur

Met een kap in kleur moet je geluk hebben op de sloop. Heb zelf een aantal lelijke plekken erin (blanke lak verdwenen) en ben dus al weken op zoek naar een Onyx Green Metallic (416) kapje van '93. Heb alle slopen bij mij in de buurt en alle Volvo slopen in NL gebeld/gemaild, maar helaas heeft niemand een kapje op kleur op t moment :'(

Je kunt het iig proberen te polijsten (Commandant 4), ik denk dat het resultaat er dan mag wezen. Krassen haal je nathuurlijk niet voor 100% weg, maar de kans dat je ze nog ziet na een goede polijstbeurt is minimaal.. Tenzij de lak echt weg is, maar dat denk ik niet als ik je verhaal zo lees.

Gr 8)