850

Gestart door grijzev70tdi, 13-12-2013 18:02:33

Vorige topic - Volgende topic

Robert855

Citaat van: grijzev70tdi op 19-01-2014 17:29:32
Hij is uitgescheurd uit de stijl zag ik. Links moet een andere vanger in. Misschien zet ik de hele deur wel over, net welke het mooiste is ;D

Radiateur is lek, morgen komt er een andere in
Die deurvangers zijn in 2013 nieuw bij de dealer besteld en er door mij ingezet, dus er zitten nieuwen in.

Robert855

Citaat van: grijzev70tdi op 20-01-2014 21:13:02
Radaiteur is vervangen.. Wat een idioot systeem is het ook... Uiteraard draaide alles mee. Zooi zo goed mogelijk vast gelast want fijn bijkomen is het allerminst. Aircospul heb ik niet los gehad, wat de ruimte natuurlijk ook niet echt bevorderd. Maar het is gelukt, hij zit zover ik kan zien weer dicht. Komende dagen goed in de gaten houden.

Auto even uitgelezen, stond wat in over de pnpsensor (gewist, niet meer terug gezien), ECC (binnentemp sensor breuk of kortgesloten met 12V) giswist, maar deze komt weer terug. Waar zit dat ding? Is dat die voorop het dashboard? Van de motor stond signaal achterste pingelsensor erin. Ook deze kwam weer terug. Is dat die ene die onder het spruitstuk zit?

Toen de auto toch op de brug stond zag ik dat hij aardig nat was van de olie. Zo te zien turbo retour. Morgen dus even bestellen.

Vond de 850 ook bij gasgeven behoorlijk trekken in het stuur, kan dit uit de aandrijfas komen? Homokineet maakt al geluiden met inparkeren of scherpe bochten. Draagarmen zijn recent vervangen.

Die ECC sensor zit boven de deur bij de handgreep! links en rechts aan bestuurder en bijrijders kant

grijzev70tdi

Deurvangers had ik idd gezien. Heb ze opnieuw gelast en gaat weer allemaal zonder geknap.

ECC sensors dan nog maar even uitwisselen met die van de R binnenkort.

Baalde zondag ochtend wel even heel erg. Auto mee gehad naar Dieka omdat er niks anders was qua vervoer en we eerder naar huis wouden gaan. Auto geparkeert, en rond uur of 2.15 naar huis gereden, was me nog niks opgevallen.

Sta smorgens even te tanken en zie allemaal diepe krassen op het scherm zitten. Baalde ik al van maar heb nog een andere liggen dus niet zo'n heel groot probleem. Kom in de middag verder aan het kijken, allemaal flauwe deuken in de motorkap en het dak. Omdat de auto inmiddels droog was kon ik zien dat er voetstappen op stonden... Zowel dak als motorkap  :-\ Was toen echt even pislink toen ik dat zag... Hebben dus gewoon paar van die dronken apen over de auto heen gelopen.

Is het nou g*d zo moeilijk om van ander mans spul af te blijven... Als ik wist wie het was hadden hun ook een paar deuken opgelopen (en zo zit normaal gesproken helemaal niet in elkaar)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Silverarrow

Twintig seconden "lol" en duizenden euro's schade aan andermans spullen. Daar zou m'n bloed ook van gaan koken.

Ben je goed verzekerd? Anders misschien een beroep proberen te doen op het waarborgfonds.

grijzev70tdi

Het is mijn auto niet, van famllie (mocht hem gewoon gebruiken zolang hij hier stond) dus weet eigelijk niet hoe die is verzekerd. Ik vermoed gewoon WA.

Dak en motorkap stonden al wel op de nominatie om gespoten te worden, dus dat verzacht de pijn al een beetje.

Robert855

Niet best gvd, je zal ze idd een trap verkopen. Heb je net die auto helemaal op orde krijg je dat! Tuig moet van andermans spullen afblijven!

grijzev70tdi

uch uche even afstoffen..

Heb hem een paar weken terug opgehaald omdat hij voor de APK moest en een wensenlijstje.

APK
Leren interieur
Open dak
Beurt
Nieuwe banden
Dak spuiten
aandrijfas
Poetsen
Distributie

Nu is het meeste gedaan, morgen word het dak gespoten. Dan komt gelijk het dakje erin. De rest is al helemaal gepoetst door Koen en is ie erg van opgeknapt. APK stelde niks voor, alleen een fussekogel hoesje en een lampje.

Interieur zit erin, ziet er stuk beter uit.

Had ook last van geen constsante turbodruk, TCV even gewisseld met de rode T-5 en is weer voor elkaar. Hij trekt nu als een beest. Wat erg slecht voor me is trouwens....

Fotos volgen als hij klaar is. Want hij is nu weer vies omdat ie tussendoor nog wel is gebruikt (hij heeft nu mijn Saab mee)

grijzev70tdi

Morgen alleen distributie nog en dan is ie weer klaar voor even.

rogerV701998

Staat er erg mooi bij! :eusa_clap:

cornelis-b

Nette wagen hoor
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

elianmars

Mooie wagen!  8)