Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Citaat van: Marc O. op 08-11-2014 17:57:01
Zit die R te hoog?

Koplampen staan hem trouwens goed, maar dat had ik al eerder gezegd :D

Het gehele logo zit te hoog, op de blauwe van mij trouwens ook...
Ik heb recent de saffron voorzien van V70R logo en het midden van de letters moet ongeveer stroken met de onderste "strip" van het achterlicht.

Anyway: schitterende auto, vooral met die frisse neus!

StefanCJ

elianmars

dielie850

:eusa_drool:  :eusa_drool:  :eusa_drool:
Mocht je ooit zoiets hebben van ik ben dat ding /die kleur helemaal zat dan houd ik mijn witte aanbevolen als inruiler ;D
wat is het een mooie auto Sander !!!!  :eusa_clap:  :eusa_clap:

UserID6342

Vulk

Je post niet veel foto's in jouw blog, maar als je het doet...  :eusa_drool:

triton

Professioneel raddraaier

t5joost

Chris

MarcoV

Sbv

In het kader van winterwielen vanmorgen eens 2 sets en 4 losse wielen in de XC70 gestopt en mee genomen naar het werk om eea te wisselen.

Voor de S70 hebben we Comets met daarop Nokian 215-45-17
Voor de V70 heb ik Satelite met gare zomerbanden en 4 losse Vredestein banden 205-45-17

Ik dacht even de Comets van 205 te voorzien en dan de Satelite van 215 te doen. Beide maten passen wat beter bij de auto's

Wisselen gaat prima echter bij de 3e ban te de conclusie gekomen dat er Inside en outside op de band staat  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: gelukkig gaat de 2e keer monteren alles wat sneller, dan heb je wat oefening gehad.

Einde middag maar weer verder. Balanceren had ik gelukkig nog niet gedaan.

elianmars

Chris

En daar leer je dan weer van voor de volgende keer. En wat je zegt... oefening baart kunst ;D.

leons850

Hey dat inside, outside kwam zag ik zaterdag ook staan toen bij mij de Nokians op de velgen werden gezet.
Vroeg al specifiek naar een draairichting. ;)
Ach alles moet in 2x anders is het niet leuk heb ik mij eens laten vertellen.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

viking_in_shorts

Ik ben er ooit achtergekomen bij band 4 van 4 bij mij op de oprit. Niet heel erg tof - einde van het verhaal is dat je dan 10 bandjes mag monteren, de auto 4 keer mag opkrikken en heeeel erg lang bezig bent.