Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Overigens wel prettig dat je het zo ontdekt hebt... ;D

Gelijk de slangen meepakken?

Sbv

1 slang is een eind doorgesleten, die gaat vervangen worden. De rest...mogelijk tzt door staalomwonden.
Ben ook erg blij dat het thuis was en niet ergens onderweg. Alleen de handrem is niet zo handig. De garage in ging wel, maar voor snelweg gebruik niet helemaal geschikt

KIM

Even voorbeeld van de wartel meenemen naar de automaterialenzaak. Er zijn erg veel verschillende typen in.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Vandaag op het werk maar een felssetje geleend en bij de lokale automaterialenhandel 2 wartels gehaald en op goed geluk aan de slag. Met wat prielen en eea loshalen is het gelukt om een stuk remleiding vrij te krijgen zodat nieuwe wartel erop kan.
Ter ontspanning even kentekenplaat gemonteerd op de "nieuwe" achterklep en slot iets gesteld.

Nu geen zin meer, kan ook niet verder daar ik geen remvloeistof heb liggen en geen remslang.

Sbv

remleiding zit weer in elkaar. Morgen remsysteem vullen en ontluchten en dan duimen dat het allemaal goed blijft.

Vanmiddag nog een mooie upgrade gehaald. oude mottige doffe koplampen eruit en een set nieuwe heldere C70 lampen en knippers besteld en gemonteerd. Verder nog een R voor op de achterklep.

Komend weekend achter spoiler erop en als remsysteem goed blijft dan mag de R weer eens lekker rijden en dan kan de S70 weer de garage in

triton

Professioneel raddraaier

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Sbv

het is nu te donker om foto te maken. Morgen als ik het niet vergeet

maruska

mooi werk sander ! ben erg benieuwd hoe de heldere pitten staan. Laat je de xenon erin ? of ga je terug naar halogeen
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Ik had binnen drie maanden een behoorlijk aanwezige matte laag op m'n reflectors en ben weer terug naar halogeen. sindsdien is het in ieder geval niet erger geworden.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Naar mijn mening staat halogeen ook een stuk beter dan aftermarket xenon.

elianmars

Citaat van: Taranis op 07-11-2014 22:52:38
Naar mijn mening staat halogeen ook een stuk beter dan aftermarket xenon.

In heldere lampen gaat het nog wel, maar ik vind het echt vreselijk als het in niet-heldere koplampen gemonteerd is. Hier op het dorp rijdt een of andere USA pickup rond met xenon in niet heldere lampen. Ziet er niet uit en verblindt als een malle  :eusa_wall:

UserID25761

Xenon daarentegen heeft wel een betere lichtopbrengst, alhoewel ik ook twijfel om weer terug te gaan naar halogeen  :eusa_whistle:

Oké lichtbeeld is waardeloos  :eusa_doh:

The Volvoboy

Ook ik heb van de week de xenon er weer uit getrokken, puur voor de OEM look, want m'n lichtbeeld was meer dan prima.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km