Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: Sbv op 15-01-2013 14:09:46
Citaat van: Bouke op 15-01-2013 14:08:39
San ik heb nog wel Winterbanden voor je te leen/koop ;) ;D
Die thuisbrengers passen niet op mijn 302 remmen. Het is veel leuker om nu met de V70n te rijden met AWD en werkende standkachel  :evil:

AWD lijkt me zo genieten nu :)!

knoopie

AWD nee joh...kan beter een beetje glijden is veel spannender

Sbv

Citaat van: knoopie op 15-01-2013 14:15:18
AWD nee joh...kan beter een beetje glijden is veel spannender
Wie rijdt er banden kapot ? of liet ze kapot rijden ? :evil:

Bouke

Citaat van: Sbv op 15-01-2013 14:09:46
Citaat van: Bouke op 15-01-2013 14:08:39
San ik heb nog wel Winterbanden voor je te leen/koop ;) ;D
Die thuisbrengers passen niet op mijn 302 remmen. Het is veel leuker om nu met de V70n te rijden met AWD en werkende standkachel  :evil:
Thuisbrengers :o oja jij heb die maxi dvd's er op

Sbv

Banaan net even in de garage gehad en het lijkt erop dat de olieleidingen netjes dicht zijn.
Ik zag geen druppels hangen onder bij de leidingen en ook niet bij thermostaathuis en motorblok.

Voorlopige voorzichtige conclusie operatie geslaagd aangaande olieleidingen.

Vanavond geen klusavond, maar lekker lui op de bank anders ben ik voor einde van de maand klaar vrees ik  ;D

rogerV701998

Heb ik wellicht gemist in je blog maar heb je die spanrol vervangen?

Zo ja, was die defect?

Sbv

Citaat van: rogerV701998 op 15-01-2013 19:40:24

Zo ja, was die defect?
Het gepiep is in ieder geval helemaal weg na de vervanging. De meelooprol draaide wel redelijk soepel, maar gevoelsmatig zat er wat speling op

rogerV701998

Citaat van: Sbv op 15-01-2013 19:44:22
Citaat van: rogerV701998 op 15-01-2013 19:40:24

Zo ja, was die defect?
Het gepiep is in ieder geval helemaal weg na de vervanging. De meelooprol draaide wel redelijk soepel, maar gevoelsmatig zat er wat speling op

Mooi! Bij mijn auto is het nare geluid ook verdwenen na het vervangen van de rol.

Sbv

Nog een kleine aanvulling op gisterenavond. Ik had al eerder aangegeven dat er een rode kabel van de pluspool van de accu bijna doorgesleten was. Marcel heeft deze weer mooi gerepareerd en netjes aan elkaar gesoldeerd.

@Roger,
Ik heb de hele spanner vervangen en niet enkel de meelooprol

grijzev70tdi

Wel ideaal dat jullie het binnen kunnen doen. Als ik dat had gehad thuis had de BS al gelopen (met of zonder andere motor)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Als het enkel buiten was, dan was ik er niet eens aan begonnen

MarcoV

Zeker met dit weer, was weer lekker bal op de weg!
Gat snel met de banaan hoor, super.

MarcoV

elianmars

Citaat van: Sbv op 15-01-2013 19:49:21
Nog een kleine aanvulling op gisterenavond. Ik had al eerder aangegeven dat er een rode kabel van de pluspool van de accu bijna doorgesleten was. Marcel heeft deze weer mooi gerepareerd en netjes aan elkaar gesoldeerd.

Vertel er maar niet bij dat ik ook heb geprobeerd om mijn vinger te solderen  :-X  :eusa_shifty:

Over een tijdje nog maar even kijken naar het thermostaathuisje, om er zeker van te zijn dat het lekvrij is. We hebben alles wel heel serieus schoon gemaakt, dus vuil o.i.d. zal er niet tussen zitten.

Sbv

Bij Chris was er toen al na een kort ritje olie lekkage te zien. Hopelijk blijft het nu weg, dan kan als volgende de carterventilatie

KIM

Citaat van: elianmars op 15-01-2013 22:16:17
Citaat van: Sbv op 15-01-2013 19:49:21

Vertel er maar niet bij dat ik ook heb geprobeerd om mijn vinger te solderen  :-X  :eusa_shifty:

Over een tijdje nog maar even kijken naar het thermostaathuisje, om er zeker van te zijn dat het lekvrij is. We hebben alles wel heel serieus schoon gemaakt, dus vuil o.i.d. zal er niet tussen zitten.

Lekt 'ie daar?
Ik krijg de mijne ook niet dicht. Heb zelf maar een pakking gemaakt; nu blijft het huis wel dicht.