Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

En?

Zou wel fijn zijn als we de motor er vanavond uit kunnen halen.

triton

Citaat van: elianmars op 24-01-2013 15:34:36
En?

Weet niet.......
Professioneel raddraaier

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

UserID6342

En?

Ik kan het zelf niet meer, maar als je met een paar man bent en het voorfront eerst verwijderd kun je 'm met een paar goede spanbanden erom zo eruit trekken.  Heb dit vroeger ook wel eens gedaan zonder takel en 3 sterke kerels

triton

Citaat van: Dirk342 op 24-01-2013 15:37:10
En?

Ik kan het zelf niet meer, maar als je met een paar man bent en het voorfront eerst verwijderd kun je 'm met een paar goede spanbanden erom zo eruit trekken.  Heb dit vroeger ook wel eens gedaan zonder takel en 3 sterke kerels

Heb eens met een stalen balk en een paar stroppen een 6 cilinder in m'n admiral laten zakken met z'n 2en
Professioneel raddraaier

Sbv

Citaat van: triton op 24-01-2013 15:22:19
Citaat van: maruska op 24-01-2013 15:21:17
je woont hier om de hoek man....

/spam modus @ sbv : aan
/if triton is moaning[yes]
/then get support

precies kan nu nog naar dordrecht voor takel en aanhanger
Komt wel, heb ook geen gereedschap om aandrijfas los te krijgen. Loods waar ik het echte gereedschap(1" sleutels)  leen is dicht momenteel.
Morgen even verder shoppen en dan kijken of het weekend blok ernaast kan staan als Marcel een karretje gemaakt heeft om blok te kunnen verplaatsen als deze ernaast staat

Chassis krijg je niet zo hoog.

Denk eerst kijken of we de moeren van aandrijfas los krijgen. Pullytrekker in middels gevonden.

@Dirk, is ook wel een goede. Subframe ondersteunen met wieltjes en dan op die manier doen. Subframe loshalen en dan via voorkant eruit rijden ?

UserID6342

Citaat van: triton op 24-01-2013 15:38:33
Citaat van: Dirk342 op 24-01-2013 15:37:10
En?

Heb eens met een stalen balk en een paar stroppen een 6 cilinder in m'n admiral laten zakken met z'n 2en
Hier idem met een V8 en een 6 cil. Senatorblok in een Manta hangen ;D ;D

triton

Draagarmen los en zo eruit rukken misschien?
Professioneel raddraaier

UserID6342

Citaat van: Sbv op 24-01-2013 15:39:03
Citaat van: triton op 24-01-2013 15:22:19
Citaat van: maruska op 24-01-2013 15:21:17
je woont hier om de hoek man....

/spam modus @ sbv : aan
/if triton is moaning[yes]
/then get support

precies kan nu nog naar dordrecht voor takel en aanhanger
Komt wel, heb ook geen gereedschap om aandrijfas los te krijgen. Loods waar ik het echte gereedschap(1" sleutels)  leen is dicht momenteel.
Morgen even verder shoppen en dan kijken of het weekend blok ernaast kan staan als Marcel een karretje gemaakt heeft om blok te kunnen verplaatsen als deze ernaast staat

Chassis krijg je niet zo hoog.

Denk eerst kijken of we de moeren van aandrijfas los krijgen. Pullytrekker in middels gevonden.

@Dirk, is ook wel een goede. Subframe ondersteunen met wieltjes en dan op die manier doen. Subframe loshalen en dan via voorkant eruit rijden ?
Nee want dan moet je het chassis omhoog zien te krijgen.  Als je dit wilt doen zoals ik het altijd doe, rij je het complete subframe met blok aan de rechtse kant zo onder het chassis uit.

Het beste is voorfront er helemaal uit, dan hoef je niet zo hoog te tillen.  Er zit nog een klein dwarsbalkje jullie in de weg om het geel er zo vooruit te kunnen rijden.  Als Jasper het niet erg vind om te lasssen, zou je die weg kunnen slijpen en dan kun je het geheel er wel zo vooruit uit rollen op een hondje.

triton

Professioneel raddraaier

maruska

het restaurant is open vanaf ongeveer 19:45
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

knoopie

Citaat van: maruska op 24-01-2013 15:45:18
het restaurant is open vanaf ongeveer 19:45

en de laatste ronde is 22.15 zodat de bar gekuist kan worden en de elektra om 23.00 uit kan...
t'gaat me weer een schone boel worden dezen avond

Allé manneke's gaat ge zo zien tot na een paar uutjes dan maar hé

UserID6342

Ben blij dat wij vandaag thuis eten :evil: ;D ;D

knoopie

Citaat van: Dirk342 op 24-01-2013 15:51:20
Ben blij dat wij vandaag thuis eten :evil: ;D ;D

Allé.... heer Dirk ge vlakt d'n keuke nie uit in de zevenhuizense schuurke'n hé...
D'n sparribboer daar ginder in de bos da's goe, maar d'n keuken bij ons is den beste hier hé....

mehn

Citaat van: Sbv op 24-01-2013 15:39:03
Komt wel, heb ook geen gereedschap om aandrijfas los te krijgen.

Je kunt ze toch aan de versnellingbakkant losmaken, daar heb je geen speciaal gereedschap voor nodig ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: