Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

Is netjes gefixed schuren wordt toch goed beloont....

:eusa_clap:

Sbv

Vorige week door mijn wat te onvoorzichtige schoonmaak actie de LMM gesloopt. Nu had ik nog een andere liggen, dit was een imitatie met als gevolg slecht lopen etc. gelijk op werk geïnformeerd en de volgende dag een nieuwe Bosch erin gezet. Inmiddels al weer ca 1000 km storingsvrij en lekker kunnen toeren.

Gisteren in het Limburgse bij Dielie wat onderdelen gehaald voor de eventuele ombouw naar automaat.

De startonderbreker geeft nog wat hoofdbrekens. Ding doet het nog wel, maar moet er gewoon uit van mij. Inmiddels al wel iets van een schema gevonden, alleen slecht leesbaar.
Als er tzt een andere kabelboom in komt is het probleem al opgelost, maar eigenlijk liever gisteren nog eruit dan vandaag

Sbv

De afgelopen week redelijk wat gereden en vanmiddag even naar EttenLeur toe. Net voordat ik terrein van onze vestiging aldaar oprij, inhouden en motor slaat af. Mooi uit kunnen rollen tot op de parkeerplek. Helaas hok wou niet meer starten. Even pruttelen en dat was het.
tja.....wat dan..foutcodes uitgelezen, niets...relais 103, dan doet de auto niets..volgende verdachte brandstofpomp...

Werkplaats ingelopen en wat gereedschap geleend.
In de tussentijd wat hulptroepen aan het raadplegen. Maruska wou wel even langs komen met andere pomp. Super !!
pomp wat losgehaald en wat friemelen en even later toch weer starten...

Boel dichtbouwen, nou wat werk ter plaatse doen, daar kwam ik tenslotte voor.

Op goed geluk starten en maar richting huis rijden. Onder tussen Mark gebeld dat ik weer aan het rijden was.
Halverwege met elkaar afgesproken en naar huis gereden.
Later op de avond even zijn reserve pomp ingebouwd en dan binnenkort maar andere erin

arjenT5R

bekend verhaal wel lastig als dat ding er mee nokt  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Sbv

Het rijdt nu weer gelukkig. Even denken wat ik er nu in ga zetten. Walbro of Bosch

maruska

graag gedaan Sander.. vaag euvel, gelukkig reed hij weer van zichzelf. leg iig wat standaard relais spul in de auto. en die benzinepomp zou ik geoon de bosch nemen. of ga je nog sjiptoenen ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Volgens mij heeft beunmaat niet al te beste ervaringen met Walbro. Ik zou lekker een Bosch nemen.

Sbv

Chippen, mogelijk klein beetje, maar dat trek de standaard pomp ook wel.
Het gaat ook Bosch worden. Zal even nummer zoeken en informeren naar prijzen.

Ik kwam net tegen Bosch 0580314067

Taranis

Sbv

maruska

nette prijs.. binnenkort degene die eruit is even openhalen, en kijken naar de staat van de techniek. denk dat daar het falen inzit, zoals ik gisteren al zei.
T-5R

Sbv

Van de week(vanavond waarschijnlijk mijzelf kennende) oude even uit elkaar halen en nummer bekijken. Bestellen is zo gedaan tenslotte

maruska

gelukkig is stilzitten niet 1 van je skills ;D
Doet de replacement het verder goed ?
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 22-08-2013 08:59:05
gelukkig is stilzitten niet 1 van je skills ;D
Doet de replacement het verder goed ?
de eerste 25 km wel. Vandaag niet zoveel op programma kwa rijden denk ik. Mogelijk vanmiddag nog even op pad.

)()()sT

Citaat van: Taranis op 22-08-2013 08:04:36
Volgens mij heeft beunmaat niet al te beste ervaringen met Walbro. Ik zou lekker een Bosch nemen.

Ow? Nou, er zijn heel veel anderen met wel goede ervaringen ???