Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: Dirk342 op 11-10-2013 09:40:23
Citaat van: Bouke op 11-10-2013 09:39:16
Bij Sander steek het eindstuk ook net voorbij het gat van de bumper, maar geeft toch een zware brom :o
Maar hij hangt (hoogstwaarschijnlijk) dan nog steeds onder de bumper ipv er buiten....
klopt helemaal Dirk. Momenteel zit er een Ferrita eindstuk op wat dubbelwandig is. Ik zal vanavond eens kijken of ik deze verder naar achteren kan krijgen, ben bang dat eindstuk net te kort is eigenlijk. Mijn rechthoekige is dat zeker.
Plaatje erin lassen wordt laten doen. Mijn bak talent is niet iets waar ik prijzen mee ga winnen,  daarbij heb ik geen braadijzer

elianmars

Citaat van: Sbv op 11-10-2013 09:52:19
Plaatje erin lassen wordt laten doen. Mijn bak talent is niet iets waar ik prijzen mee ga winnen,  daarbij heb ik geen braadijzer

Och, je was gisteren lekker bezig ;D

MrCain

Probeer eens een stuk pijp er over te schuiven en deze als eindstuk te gebruiken => de mijne maakt beduidend minder lawaai zonder het dubbelwandige eindstuk van Ferrita....

Citaat van: Dirk342 op 11-10-2013 09:40:23
Citaat van: Bouke op 11-10-2013 09:39:16
Bij Sander steek het eindstuk ook net voorbij het gat van de bumper, maar geeft toch een zware brom :o
Maar hij hangt (hoogstwaarschijnlijk) dan nog steeds onder de bumper ipv er buiten....
klopt helemaal Dirk. Momenteel zit er een Ferrita eindstuk op wat dubbelwandig is. Ik zal vanavond eens kijken of ik deze verder naar achteren kan krijgen, ben bang dat eindstuk net te kort is eigenlijk. Mijn rechthoekige is dat zeker.
Plaatje erin lassen wordt laten doen. Mijn bak talent is niet iets waar ik prijzen mee ga winnen,  daarbij heb ik geen braadijzer
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

Bouke

Je eindstuk kan nog wel naar achteren hoor San.

Sbv

vanavond of het weekend verder zoeken. Tevens op zoek naar passend stukje buis anders om te testen.

peteRRR

;D

Met het ( schuif ) trompetteren haal je de brom niet weg maar verleg je die naar een ander toerental,...zoiets staat me nog bij.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Hoe is het met de R? ;D

Ik moest hier echt een foto van maken:

Let op de voetjes van Sander ;D

StefanCJ

Sbv

Sbv

Jelmar

Als je een stukje uitlaatbuis nodig hebt, en je hebt de zin & tijd om langs bleiswijk te rijden heb ik het zo liggen voor je ;)

Wat ik zelf nog wel eens doe is een 3 traps verloop, omgekeerd in een demper schuiven (of eindstuk)
Dit helpt ook bij resonanties en geluidsniveau.
Het is makkelijk te proberen, en kost je niet de wereld.

Je bent van harte welkom om langs te komen, zodat je/we het een en ander kunt proberen om de brom eruit te krijgen.
850R

Johann

Ik denk dat je eerst de pijp even opnieuw moet "afhangen". Je zegt dat hij pas gaat brommer als hij warm is. Misschien kun je het deel over de achteras iets meer in elkaar schuiven zodat de pijp eigenlijk net te kort is als hij koud is. Een RVS pijp wil aanzienlijk groeien.

Jelmar

Citaat van: Johann op 11-10-2013 14:55:28
Ik denk dat je eerst de pijp even opnieuw moet "afhangen". Je zegt dat hij pas gaat brommer als hij warm is. Misschien kun je het deel over de achteras iets meer in elkaar schuiven zodat de pijp eigenlijk net te kort is als hij koud is. Een RVS pijp wil aanzienlijk groeien.

Eensch!
850R

knoopie

Citaat van: elianmars op 11-10-2013 13:44:50
Hoe is het met de R? ;D

http://www.mijnalbum.nl/Foto800-L6FD3KKQ.jpg

Ik moest hier echt een foto van maken:

http://www.mijnalbum.nl/Foto800-IRYOYCCM.jpg

Let op de voetjes van Sander ;D
Citaat van: elianmars op 11-10-2013 10:16:27

Och, je was gisteren lekker bezig ;D

http://www.mijnalbum.nl/Foto1k0-FYZIKHDU.jpg

;D ;D

Geweldig om te zien ik weet al weer genoeg melige en gezellige "bende"....
en toch weer goed bezig geweest!

;)