Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Citaat van: reneetje op 25-01-2014 23:51:18
Citaat van: viking_in_shorts op 25-01-2014 23:48:15
Citaat van: reneetje op 25-01-2014 23:32:32
Citaat van: Sbv op 25-01-2014 23:10:15
Citaat van: viking_in_shorts op 25-01-2014 22:59:33
Volgens mij heb je veel meer plezier van een c-cab :eusa_whistle:
ik ben geen cabrio mens.

Klopt !

Ik ook net zo , en met ons velen !

Het lijkt zo mooi totdat je er eentje hebt gehad, weg vermaak ...

Nee, het spreek woord klopt weer ...

"Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak "

Kijk maar eens hoe veel eigenaren een cabrio hebben gehad , als je er eentje gehad hebt snap je meteen waarom...

Voor de stoplichten brand je eruit, harder als 100 wordt een martelgang enz.

Voor de looks oke , maar verder  ben ik er wel klaar mee...

Ps.
Mocht je nu wonen in California of vergelijkbaar, dan ligt het heel anders

Tja - ik heb er nog steeds 1 en "voor de stoplichten brand je er uit" is me alleen gelukt in Zuid Frankrijk bij 40 graden in de schaduw; 100 een martelgang - bij 240+ met windblokker werd het alleen maar leuker, en "voor de looks oke" is een understatement waar je je voor mag gaan schamen.

En nee, ik woon niet in California ....

Uitzonderingen bevestigen de regel  ;)

Doe je zeker:D

elianmars

ik ben geen cabrio mens.

Klopt !

Kijk maar eens hoe veel eigenaren een cabrio hebben gehad , als je er eentje gehad hebt snap je meteen waarom...

Voor de looks oke , maar verder  ben ik er wel klaar mee...

Ps.

Tja - ik heb er nog steeds 1 en "voor de stoplichten brand je er uit" is me alleen gelukt in Zuid Frankrijk bij 40 graden in de schaduw; 100 een martelgang - bij 240+ met windblokker werd het alleen maar leuker, en "voor de looks oke" is een understatement waar je je voor mag gaan schamen.

Uitzonderingen bevestigen de regel  ;)

Ik heb een aantal cabrio's gehad. De laatste is de deur uit gegaan toen onze jongens waren geboren. Dat is nu 10 jaar geleden en ik mis het cabrio rijden nog altijd.
Ik weet ook zeker dat er weer eentje komt. En dat wordt dan een C70, natuurlijk.

reneetje

Citaat van: elianmars op 25-01-2014 23:57:54
ik ben geen cabrio mens.

Klopt !

Ps.

Ik heb een aantal cabrio's gehad. De laatste is de deur uit gegaan toen onze jongens waren geboren. Dat is nu 10 jaar geleden en ik mis het cabrio rijden nog altijd.
Ik weet ook zeker dat er weer eentje komt. En dat wordt dan een C70, natuurlijk.

Tja , zoveel mensen zoveel wensen ,,,,

Blijft een feit dat cabrio's  zoveel meer eigenaars hebben gehad in hun leven dan hun vergelijkbare broers en zusjes ....

Vreemd toch ?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

V70geRwin

Citaat van: reneetje op 26-01-2014 00:04:50
Citaat van: elianmars op 25-01-2014 23:57:54
ik ben geen cabrio mens.

Klopt !

Ps.

Tja , zoveel mensen zoveel wensen ,,,,

Blijft een feit dat cabrio's  zoveel meer eigenaars hebben gehad in hun leven dan hun vergelijkbare broers en zusjes ....

Vreemd toch ?

Dat is een redenatie die wel lekker kort door de bocht is, kan ook aan de minder praktische kant van een cabrio liggen.

NL heeft juist ideaal cabrio weer, niet te warm en niet te koud. Daarom zie je in Spanje bijna geen cabrio's, daar fik je er wel uit. De sensatie van open rijden is gewoon geweldig.

arjen850

Ik droom er van, Sander doet het gewoon. Echt leuk Sander, als je hier es in de buurt bent, dan neem de blauwe maar mee.. by far, de mooiste die je hebt op dit moment :eusa_clap:
is dit impulsief, of is het de aanvulling van een verlanglijst? Dat je er maar van mag genieten, haha en jij ook uiteraard Iris ;D

volvobug

Citaat van: Sbv op 25-01-2014 17:40:55
Vandaag eens gek gedaan en wat blauws erbij gekocht voor de fun.
Foto's volgen nog morgen of anders van de week wel

Heb er een laserblue V70R awd bij gekocht modeljaar 2000.

Dat kan in het "wat heb je gedaan vandaag" -topic ....  :)

Veel plezier ermee, blijft een mooie kleur op de V70!
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

t5joost

heey
mooi dat je er eindelijk 1 gevonden heb
wilde mijne bijna verkopen hahaha nee kan er geen afscheid van nemen
gefeliciteerd met de aankoop

)()()sT

Reneetje, is bij jou het glas altijd leeg?  :eusa_wall:

Sbv

Ik ben al even wat aan het rondkijken naar iets moderners als de 850. Voor de 850 heb ik 2 maal een V70n gehad en dan ben je erg verwend met comfort. Nu met de 850 was het wat spartaanser.
Heel af en toe rij ik wel eens in de S70R van vrouwlief en dan heb ik zoiets van hmmm stilte rust en comfort. Het rijdt ontspannener. tja wat dan...
V70n...als 2 van gehad
V70nR AWD......dan enkel facelift model(MY05 en later) voorzien van oranje interieur, automaat, opendak en eigenlijk flashgreen/Sonic Blue/Electric silver. Niet te vinden dus
V70nn...stoelen niet lekker en niet echt iets waar ik me in kon vinden, hooguit een T6 AWD
XC70nn eigenlijk geen goed uitvoering kunnen vinden die ruim in de opties zat
XC60..nog te duur icm geen goede uitvoeringen met opties

V70R classic...maar dan wel een de laatste serie. Aangezien T5Joost zijn auto niet wil verkopen aan mij...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr helaas(heeft opvolgend kenteken van onze S70R namelijk ...XV....36  en de S70R  XV...35.
Kwa kleur moet het eigenlijk wel een Laserblue worden.

Gisteren op het gemak gaan kijken naar degene die in Lisse te koop stond. Heel aardige eigenaar. We hebben er een stuk mee gereden, zijn buurman heeft een paar bruggen, dus auto erop gezet en de onderzijde bekeken.
Er viel een redelijk nieuwe HO op en verder zat er onder de oliedop een roostertje, wat volgens mij wil zeggen dat er een keer een ander blok in gekomen is. Ik kreeg via een ander forumlid ook al door dat er zeer waarschijnlijk een keer een ander blok in gekomen is.
Morgen even dealer bellen of deze wat uit het verleden kan aangeven en of ik alles compleet kan krijgen

Daarna koffie tijd en een wat praten. prijs zijn we het over eens geworden. Hij zorgt nog voor nieuwe APK, deze verloopt binnen 2 weken. Als APK keuring erop zit kom ik de auto halen. Alle papieren heb ik al meegekregen voor overschrijven.

Plannen met de auto...

Eerst nalopen en alle vloeistoffen vervangen.
Rooklucht er wat uit zien te halen, er is helaas niet veel, maar wel wat in de auto gerookt  :eusa_wall:  :eusa_wall: eventueel andere hemel erin

waarschijnlijk 4 nieuwe winterbanden erop. Voor de zomer eens kijken, denk 18" donkere originele Pegs erop
rijden....
binnenkort de 320 remmen set van de 850 overbouwen en dan krijgt die weer de 302 remmen erop
parkeersensoren in de achterbumper bouwen
carkit erin

Op termijn eens kijken of de 850 weg gaat, mogelijk wel. Indien er serieuse interesse is valt er tzt te praten
Zodra de LBP er is gaat Mark eerst met de banaan rijden totdat zijn auto klaar is. Eerst flink kilometers maken met de LBP of het allemaal goed blijft en heel blijft

rifwachter

Gefeliciteerd met je mooie aankoop Sander.  :eusa_clap:
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Chris

Gefeliciteerd! De juiste classic R :) leuk hoor. Veel plezier ermee.

t5joost

Ik heb ook het roostertje onder de olie dop volgens mij
Maar heb niet het idee dat er een ander blok in hangt

Marc O.

Bij mijn vorige V70 (eveneens bj. '99) had ik ook zo'n roostertje. Is dat niet gewoon standaard bij de nieuwe types motoren die vanaf '99 zijn geïntroduceerd?
...The Nile isn't just a river in Africa...

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)