Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Sbv

Chris

)()()sT

Bij ons in de buurt rijdt een V60 rond met **-SBV-*
Dan moet ik ook altijd aan Sander denken  :azn:

;D

Emiel

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

t_w

Sbv

maruska

binnenkort meer blauw hier op de stoep  :eusa_dance:
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

The Volvoboy

Wij hebben 2 demo's rijden met SBV in het kenteken ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

innocenti

Sander
Kan je goed zitten in een NN? Ik vind m met mijn lengte slechter zitten dan een N of een classic.

Sbv

Persoonlijk zitten de stoelen van een N beter, maar de R-design stoelen zijn zeker niet verkeerd. De gewone stoelen ken ik enkel uit een xc70nn dat ging wel maar toch minder

Sbv

Vandaag afscheid van de banaan genomen. Ik reed de laatste tijd al meestal in de smurf. Nu heeft Maruska de afgelopen weken de banaan geleend en was de stap wat makkelijker om afscheid te nemen.

De smurf rijdt persoonlijk erg lekker, heel anders dan de banaan. Smurf is veel comfortabeler.

De nieuwe eigenaar zal de auto denk ik wel voorstellen. Vincent veel plezier ermee

StefanCJ

Jammer dat de banaan weg is, was een nette en toffe auto. De smurf is echter ook een stoer ding, leuk voor Flip om mee te cruisen als hij straks zijn rijbewijs heeft  8).

Sbv

Citaat van: StefanCJ op 15-03-2014 20:07:58
Jammer dat de banaan weg is, was een nette en toffe auto. De smurf is echter ook een stoer ding, leuk voor Flip om mee te cruisen als hij straks zijn rijbewijs heeft  8).
dan zijn we denk ik alweer wat auto's verder. Tegen de tijd dat Casper dan wel Flip mogen rijden is het allemaal elektrisch in colonne vrees ik