Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Smurf heeft er inmiddels bijna 9000 km op zitten na aanschaf. Tot op heden valt verbruik me eigenlijk wel mee, rond de 1:8 a 1:9.
Binnenkort eens andere banden bestellen en monteren, de huidige zijn een heel eind heen op.

Kwa upgrades hou ik het voorlopig zo

Bouke

Geen helder koplampen :eusa_think: die kan je zo van de saf trekken :angel:

maruska

gewoon even goed bijhouden idd, dat scheelt mij weer op den duur ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Denk er sterk over om de LBP de deur uit te doen en mogelijk de S70 ook. Tijd voor wat compleet anders. Ik ga voor bedrijfsauto en voor vrouw nog eens kijken wat en hoe

Bouke

elianmars

Citaat van: Sbv op 01-04-2014 08:26:06
Denk er sterk over om de LBP de deur uit te doen en mogelijk de S70 ook. Tijd voor wat compleet anders. Ik ga voor bedrijfsauto en voor vrouw nog eens kijken wat en hoe

1 april, kikker in je bil   :eusa_dance: ;D ;D

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Bouke

Citaat van: elianmars op 01-04-2014 08:44:25
Citaat van: Sbv op 01-04-2014 08:26:06

1 april, kikker in je bil   :eusa_dance: ;D ;D
:eusa_think: :eusa_shifty:

Marc O.

Ja, die was wel een beetje doorzichtig Sander ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

)()()sT

Citaat van: mehn op 01-04-2014 08:48:25
Citaat van: Bouke op 01-04-2014 08:42:35
Ik teken vast in voor de lbp :eusa_drool:

En ik voor de S70 ;D

Ik voor de CY. Ow nee, die heeft stilletjes het toneel verlaten  :'(

:D

elianmars

Citaat van: Marc O. op 01-04-2014 09:13:18
Ja, die was wel een beetje doorzichtig Sander ;D

Inderdaad. Als je nou had gezegd dat je het sleutelen aan die hokken beu bent, had ik je wel geloofd  ;D

Sbv

Vandaag andere wielen op de auto gezet. Het zijn nu de donkere Comets geworden met winterbanden.
Laatste paar dagen wat meer trillen met rijden en bij demonteren zag ik dat links voor en links achter de zijkanten (binnenzijde) een heel eind heen weg waren. Nu waren de  18" banden al niet meer geweldig dus niet erg.

Dilemma nu wat te doen met de wielen voor de zomer..Satelite opknappen en dan nieuwe 17" erop of nieuwe 18" ? nadeel van de 18" is dat ze heel licht aanlopen aan de binnenkant. Het is bij belading achterin en na wegrijden over drempel.(dempers wat minder aan het worden) Eens kijken hoe het comfort van de 17" bevalt..

De eerste 10000 km zitten er inmiddels op na 2 maanden en 2 dagen. Op naar de volgende 10000 km dan maar

Taranis

Citaat van: Sbv op 09-04-2014 20:06:46
De eerste 10000 km zitten er inmiddels op na 2 maanden en 2 dagen. Op naar de volgende 10000 km dan maar

Oeh, dan zit je dus nu al in de reservetijd van het motorblok? ;D

KIM

Sattelites zijn toch wel DE wielen voor een R AWD.
Een antraciete winterset en een zilveren zomerset?

Sbv

@Ronald;
motorblok zit al bijna op 150000 dus ja denk dat deze binnenkort ploft.

@Kornelis;
Dan moet ik nog wel een extra set zien te vinden.