Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 07-12-2014 15:53:59
Ik was nog meer verbaasd dat de N-as grotere buizen heeft (langer en grotere diameter) maar dat de homokineten zo op het oog identiek zijn terwijl er toch wel iets meer koppel op die as staat te beuken :eusa_doh:

En toch 300K+ heel blijven. Da's toch een forse verbetering t.o.v. de V70XC Classic. Toch?

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: maruska op 07-12-2014 11:00:57
alleen heeft marcel nog steeds die vloerverwarming niet gefixed...

Jij hebt het toch nooit koud?  ;D

maruska

ik niet, maar die koelvloeistof met houtsnippers doet geen extra deugd ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 07-12-2014 22:12:19
ik niet, maar die koelvloeistof met houtsnippers doet geen extra deugd ;D

Sander heeft afgelopen donderdag ook weer de vloer schoongeveegd met zijn trui  :eusa_angel:

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-12-2014 17:32:38
En toch 300K+ heel blijven. Da's toch een forse verbetering t.o.v. de V70XC Classic. Toch?

Zo bezien wel ja :) Al heb ik liever een oplossing die net zo lang heel blijft als de rest van de auto: 4 ton.

Sbv

niet chippen en normaal rijden en optie ?  :angel:

Taranis

Citaat van: Sbv op 08-12-2014 09:02:41
niet chippen en normaal rijden en optie ?  :angel:

Overleg het eens met je zelf :evil:

Snellebaksteen

Citaat van: Taranis op 08-12-2014 08:15:27
Al heb ik liever een oplossing die net zo lang heel blijft als de rest van de auto: 4 ton.
Dus mijn D5 is al overtijd? Ojee..
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv

De afgelopen weken weer wat meer met de LBP gereden. Recent weekend tripje Berlijn gedaan en het rijdt toch wel erg lekker. Moet alleen toch een keer naar het geluid kijken. Bij accelereren is het lekker, op langere stukken of bij constante snelheid begint het me te storen. Het is dan tussen de 100 en 120 km/uur.

Vanochtend met de LBP naar het werk gedaan ivm APK(zou pas begin feb 2015 verlopen). Mocht er wat uitkomen dan heb ik nog even om eea te fixen.
Collega heeft APK gedaan. Geen bijzonderheden, veel rijplezier en tot volgend jaar. Goedgekeurd zonder op en aanmerkingen

henry classic v70

Citaat van: Sbv op 30-12-2014 15:11:53
De afgelopen weken weer wat meer met de LBP gereden. Recent weekend tripje Berlijn gedaan en het rijdt toch wel erg lekker. Moet alleen toch een keer naar het geluid kijken. Bij accelereren is het lekker, op langere stukken of bij constante snelheid begint het me te storen. Het is dan tussen de 100 en 120 km/uur.

Vanochtend met de LBP naar het werk gedaan ivm APK(zou pas begin feb 2015 verlopen). Mocht er wat uitkomen dan heb ik nog even om eea te fixen.
Collega heeft APK gedaan. Geen bijzonderheden, veel rijplezier en tot volgend jaar. Goedgekeurd zonder op en aanmerkingen

Komt dat door de o-----o Sander?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Taranis

Ik vind er juist wel een lekker geluid in zitten... :eusa_think:

Sbv

Rij er binnenkort maar eens een tijdje mee Ronald en dan constant 110 a 120. Denk vanwege dat ik regelmatig in de XC70 rij dat het nu wat meer lijkt

Het is een rvs einddemper, geen idee welke merk. Er zitten 2 Ferrita eindstukken op maar de rest ?

Taranis

Citaat van: Sbv op 30-12-2014 19:09:28
Rij er binnenkort maar eens een tijdje mee Ronald en dan constant 110 a 120.

Graag ;D

Ik vind het nog steeds erg jammer dat het een exemplaar zonder schuifdak is, anders had ik misschien nóg een V70 van je overgenomen :eusa_whistle:

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: Taranis op 30-12-2014 19:13:03
Citaat van: Sbv op 30-12-2014 19:09:28
Rij er binnenkort maar eens een tijdje mee Ronald en dan constant 110 a 120.

Graag ;D

Ik vind het nog steeds erg jammer dat het een exemplaar zonder schuifdak is, anders had ik misschien nóg een V70 van je overgenomen :eusa_whistle:
Stemmen we wel even af dan rij je er maar even mee. Dat gemis aan open dak heb ik ook, al is het enkel maar vanwege het licht wat er door naar binnenkomt. Verder maakt dak in een classic best wel veel lawaai in vergelijking met een V70n.