Mijn antraciete 850 R

Gestart door volvo740, 02-01-2013 13:33:44

Vorige topic - Volgende topic

volvo740

Beste forummers,

Eindelijk kan ik mij voorstellen mét een 850.
Het is een antraciete R geworden... Handgeschakeld.

Heb al heel veel nuttige info van dit forum gehaald en zal dat nu zeker blijven doen!

Groeten,
Sophie

)()()sT

Welkom!!

Lekkere wagen hoor 8)

Jeroentjuh

Starbuck

Welkom! Mooie auto in een mooie kleur  :D

rifwachter

Mooi hoor een R sedan, veel plezier gewenst met je aanwinst.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

freek-t

Altijd leuk.... zo'n R. Wat meer info zou wel leuk zijn.
Volvo 850 R Estate 1996.

volvo740

Komt-ie: heb hem gekocht in het Noorden des lands, misschien hebben jullie hem nog voorbij zien komen op MP.
De R heeft bij mijn weten 2 eerdere eigenaren gehad. De man van wie ik 'm kocht had hem al 10 jaar. +- 250.000 km NAP.
Hij is (nog) niet perfect maar daar was de prijs ook wel naar.
Binnenkort een leuke klus op het programma staan: nieuwe koppeling, drukgroep en keerring (jawel, hij lekt...).
Gelukkig staat hier genoeg info op het forum en kan ik hulp inroepen van garage om de hoek ;-)

RATFINK

Citaat van: volvo740 op 02-01-2013 19:37:44
Binnenkort een leuke klus op het programma staan: nieuwe koppeling, drukgroep en keerring

en een andere uitlaat  ;D

Welkom Sophie met je R.

Martijn_B

Welkom hier! Ziet er leuk uit, kom je niet vaak tegen deze kleur op een sedan
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Automatic-freak

Hallo Sophie,

Welkom op het forum; met zo'n fijne auto zul je wel weinig op het forum zitten ... RRRRRrijden moet die ... !!!

mvg Erik

Arie T5R

giovanni4451

Mooie bak ;D

Veel plezier hier op het forum!

volvo740