fusee

Gestart door peugeot, 03-01-2013 13:07:34

Vorige topic - Volgende topic

peugeot

wat te doen voor een veilig resutaat bij speling op een van de fusee,de wieldraagarm vervangen zoals aanbevolen door volvo,of de fusee kogel vervangen door het aanbod van diverse leveranciers van zo'n kogel die er op ingespeeld hebben dat volvo geen losse kogel levert

KIM

Dat ligt er aan:
Heb je een Alter I of een Alter II. Bij de eerste zijn de fuseekogels los te vervangen, bij de tweede niet meer.

peugeot

kim,ik weet niet wat je hiermee bedoelt,het gaat om een T5 van 1996,misschien geeft dit de oplossing,en het gaat er natuurlijk om als het blijkt te kunnen om de kogel te vervangen dit een degelijke oplossing is en een lange levensdurende te gemoet kan zien

Sbv

Als het een 96-er is dan is het enkel complete draagarm vervangen

KIM

Citaat van: peugeot op 04-01-2013 09:08:30
kim,ik weet niet wat je hiermee bedoelt,het gaat om een T5 van 1996,misschien geeft dit de oplossing,en het gaat er natuurlijk om als het blijkt te kunnen om de kogel te vervangen dit een degelijke oplossing is en een lange levensdurende te gemoet kan zien

Tsja, een beetje gemeen van me. Maar ik deed het om je in te laten zien dat je wel voldoende achtergrondinformatie moet verschaffen wanneer je een vraag stelt.

850 met bouwjaar tot ongeveer 1994 wordt alter I genoemd, daarna is het een alter II.

Wat Sbv zegt, klopt dus.