[VOLVO 850 CLUB MEETING] Algemene ledenvergadering zondag 27 januari 2013

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 09-01-2013 13:17:13

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Schopje. ;)
Het bestuur doet veel moeite om leuke zaken voor ons te regelen. Geef ze waardering door je aanwezigheid. Daarnaast is dit een leuke gelegenheid om anderen te leren kennen.
Bovendien is het laatste deel van de route prachtig door één van de mooiste plekjes van Nederland en zijn de kroketten meer dan lekker.

Boeijke

En daarbij heb je nog eens inspraak in sommige beslissingen en kun je eventuele vragen rechtstreeks aan het bestuur stellen.

En het is altijd wel gezellig.  ;)

StefanCJ

Leuk! Ik meld me vanavond ook nog even aan. De clubsite is nu niet bereikbaar anders had ik het nu ff gedaan  :eusa_think:.

Walter

het belang van een ALV wordt vaak vergeten, zeker als betrokken lid moet je gewoon aanwezig zijn. En met betrokken bedoel ik niet dat je soms op een meeting komt maar dat je je verenigd voelt met je kompanen

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

UserID6342

Wou dit jaar ook komen, maar er is iets tussengekomen helaas, wat in mijn ogen toch echt belangrijker is.

ZC3rr0r

Ik ben er samen met vriendin wel bij.
Ben als nieuw lid sowieso vereerd gevraagd te worden hierbij aanwezig te zijn :)

Driven2Shine

Ik heb mijzelf ook maar even aangemeld ;)
het is toch bijna om de hoek en dan komt de T-5 ook nog van stal deze maand.

StefanCJ

Op de valreep ook nog aangemeld. Wij zijn er ook bij. Ik ben benieuwd of die kroketten écht het walhalla zijn.

:D

maruska

ik heb me ook aangemeld, iemand wees me erop dat ik dat nog niet had gedaan ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

StefanCJ

volvoTon

Helaas kan ik dit jaar ondanks aanmelding niet komen.
Ben namelijk Opa geworden van een kleinzoon Valentino en dit is eenmalig terwijl de ledenvergadering een jaarlijks terugkerend evenement is.
Dus bij deze tot een volgende keer

Groet Opa volvoton

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Boeijke

Ben er al. Beetje vroeg.
Maikel nu ook.

Mooie tent geworden hier  :eusa_clap: