[VOLVO 850 CLUB MEETING] Algemene ledenvergadering zondag 27 januari 2013

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 09-01-2013 13:17:13

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

En daarvoor is nou een ledenvergadering. Dan kan er over zulke dingen worden gepraat.

Maar dan moet iedereen wel komen, natuurlijk......  :eusa_shifty:  ;)  ;D

maruska

@Ronald : begrijp me niet verkeerd, maar ik zeg dus niet dat het onmogelijk is. Alleen de garagist bijv, heeft ook een voorkeur. Het kan dus voorkomen dat er dubbele evenementen zijn.
@Sander : mede hierom willen we vooruit plannen. Maar ook daar is het niet altijd mogelijk, ivm veranderende planning van bijv een garagist.

Op de ALV is de jaarplanning dus wel gepresenteerd (maar die hebben jullie gemist ;D). Het is aan ons als evenementencommissie dus taak deze z.s.m. definitief te krijgen io met de diverse partijen. En mijn streven is om dat binnen een paar weken rond te hebben voor de rest van het jaar.

PS
Had ik al geroepen dat wij meer dan 15 evenementen op de planning voor dit jaar hebben die we willen/gaan organiseren ?
Ook jullie zijn van harte uitgenodigd op de ALV te verschijnen, als je lid/donateur bent :)

/bah marcel, wanneer ben jij niet online ? :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: elianmars op 30-01-2013 09:39:09
En daarvoor is nou een ledenvergadering. Dan kan er over zulke dingen worden gepraat.

Maar dan moet iedereen wel komen, natuurlijk......  :eusa_shifty:  ;)  ;D

Juist.... ik snap met alle respect niet dat er hier nu "geboomt" wordt over zaken waar nu juist de ALV voor was.....

Maar niks is menselijker natuurlijk, gebeurde in de tijd dat dit forum nog onder de club hing nog veel vaker, was ook één van de redenen om het los te koppelen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl