zal ik me ook maar ff voor stelen als al iets bekender lid

Gestart door wepster, 09-10-2004 02:16:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wepster

ik ben wepster beter bekend als wibo  ben internationaal chauffeur van beroep oe al jaren een volvo rijder momenteel ben ik 32 jaar oud en heb voor zover ik gerekend heb eigenlijk al heel wat volvo's versleten cq in mijn bezit gehad, ben begonnen met een 340 1,4 winner ben daarna over gegaan naar een 1,7 vier bak en daarna naart een 2.0 glt(da's echt een wereld auto) heb daarna een 1.7 (440) sunray gehad was leuk maaaaaaaaaaar, ben toen over gestapt op een 460 GLE  ( wat een verschil zeg) heb daarna twee 480's gehad (leuk) maak nou niet echt wat ik er van had verwacht en ben weer terug gevallen op een 460 maar toen kwam de grote overstap naar een roffel (de auto die ik nu bezit) da's het helemaal ik vind het jammer dat mijn vrouw niet voor een turbo gaaat  maar die komt er op zijn tijd ook nog en dan is papa zo blij als een klein kind geloof me (dit is al een zee van verschil maar wat moet een turbo wel niet zijn)ik woon in het zuiden des lands en hoop nog veel plezier met gelijkgezinde te mogen mee maken ( op treffen en meetings)

foto's volgen,
wepster

Rad

Turbo of geen turbo, het blijft een roffel! Geniet er van!
Ben benieuwd naar de foto's.

The Saint

Hoi Wepster. Leuk dat je je voorstelt.

Het valt mij echt op dat vele forummers ook een 340 hebben gehad. Het zal duidelijk zijn dat ik een enorme liefhebber ben van de 850 etc., maar zo'n 340 vind ik toch echt een hele lelijke auto. (Alle forummers roemen overigens de 340 om zijn betrouwbaarheid.)

Veel succes met het overhalen van je vrouw voor een mooie T5!
Probeer het eens met: "Het is voor mij niet alleen een auto, maar ook een hobby (en dat mag wat kosten...)!"
No shirt no shoes, no pinball

knip

hey weppie     in heerlen staat nog een mooie t5r cream-yellow
dus kijk je vrouwtje maar eens lief aan  verwennen wil ook wel helpen.

wepster


s©ub@

gisteren ook nog in zo'n gele gereden... toch een leuke kleur :) (ook te koop maar dat wil je niet weten ;))
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

wepster

zeker ene waar je al van gaat huilen als je de prijs hoort laat zwijgen wat je doet als je dan in je beurs kijkt .