Wie is dit dan?

Gestart door HeZz, 07-10-2004 18:46:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peth©oni

Citaat van: HeZz op 23-11-2004 19:34:56
Hehehehe....
is dat trouwens normaal 1 op 8 of rijden er mensen zuiniger.
niet dat ik dacht dat hij 1 op 10 zou lopen ofzo maar gewoon benieuwd.
ik loop niet te trappen ofzo, maar rij ook geen lange afstanden.

groetjes danny.


tuurlijk rijdt ik zuiniger... 1:5  ;D  ;D

Yackall

Citaat van: HeZz op 23-11-2004 19:34:56
Hehehehe....
is dat trouwens normaal 1 op 8 of rijden er mensen zuiniger.
niet dat ik dacht dat hij 1 op 10 zou lopen ofzo maar gewoon benieuwd.
ik loop niet te trappen ofzo, maar rij ook geen lange afstanden.

groetjes danny.


Er zijn twee redelijk recente threads over verbruik onder 'Algemeen'.

1 op 8 is vrij normaal. En als je een tank echt 'leegtrapt', kun je net zo zuinig rijden als Pethconi.  Beetje oefenen. ;D

wkolff

Citaat van: Yackall op 24-11-2004 09:06:29
Citaat van: HeZz op 23-11-2004 19:34:56
Hehehehe....
is dat trouwens normaal 1 op 8 of rijden er mensen zuiniger.
niet dat ik dacht dat hij 1 op 10 zou lopen ofzo maar gewoon benieuwd.
ik loop niet te trappen ofzo, maar rij ook geen lange afstanden.

groetjes danny.


Er zijn twee redelijk recente threads over verbruik onder 'Algemeen'.

1 op 8 is vrij normaal. En als je een tank echt 'leegtrapt', kun je net zo zuinig rijden als Pethconi.  Beetje oefenen. ;D

Ik heb danwel geen R, maar een gewone T-5. Die rijdt tussen 1 op 8 en 1 op 9. Als ik alleen lange afstanden rijd, loopt ie 1 op 10 als ik me enigszins inhoud.

Amieke850



Jey, daar is tie weeeeeerrrrr.....  ;D

The Driver

ik heb dezelfde :D. alleen ik heb een AWD. echt een foking bruute bak !

HeZz

Op lange afstanden is idd 1:10 te halen.....maar ik rij ze niet zo vaak.
Dus zal wel 1:8/9 blijven maar ja.
Die gouden koets is denk ik op het mom minder gepoetst als de mijne, nou mijn  velgen nog een keer mooi laten maken. Hier zijn een paar stoepjes mee gepakt, jammer. En ik heb nog een hele lijst met goodies die ik er op wil. Eerts maar weer ff sparen, hehehe.
De eerste schade heb ik ook al na 3 wkn. een steen tegen mijn linker knipperlicht. Nieuwe gelijk bestelt en ook nieuw brandstof filteren Denso iridium bougies. kan ik dat vast weg strepen van de To Do list.


groetjes danny
Looking 4 a V70N

V70R

ik heb precies dezelfde (kleur, met goodies  ;D) en kom ook uit het westen van het land ......
V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken

RHF

Beetje laat maar toch.....echt een hele mooie V70, gefeliciteerd. Ben er maar zuinig op!
My first 850, what's next...

HeZz

Heej V70R toevallig in de buurt van Hellevoetsluis, want daar zie ik er wel eens 1 rijden. En dat had zijn tweeling broer wel kunnen zijn.
En wat voor goodies heb je er al op, als ik vragen mag. en hoe tevreden ben je erover.

groetjes Danny
Looking 4 a V70N

V70R

Citaat van: HeZz op 10-12-2004 11:25:58
Heej V70R toevallig in de buurt van Hellevoetsluis, want daar zie ik er wel eens 1 rijden. En dat had zijn tweeling broer wel kunnen zijn.
En wat voor goodies heb je er al op, als ik vragen mag. en hoe tevreden ben je erover.

groetjes Danny

He Danny,
Ik woon in de buurt van Leiden, dus in Hellevoetsluis kom ik niet vaak. De volgende goodies zitten er op:

- Rica chip
- Ferrita DP met race kat
- Ferrita uitlaat
- ITG Airbox
- Samco slangen
- Volvo veerpootbrug
- Turbodrukmetertje (Subaru  :-X)
- Brembo 302mm schijven
- Ferodo DS2500 remblokken voor
- Stalen remleidingen voor

Dit bevalt prima, hij klinkt beter en is ieder geval een stukje sneller dan standaard  ;)

mvg,
Charles
V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken

HeZz

Damn, je hebt al aardig wat pleuroos er tegen aan gegooid. Die veerpootbrug, stalen remleidingen, samco slangen en Ferrita uitlaat heb ik ook op mijn lijstje staan. Alleen die airbox had ik van BMC erop staan. Maaruh dat klinkt aardig zeg.
Looking 4 a V70N

V70R

Danny,

Ik heb de auto nu bijna twee jaar, dus alles is er niet tegelijk opgegaan. Je hebt gelijk je moet het voor jezelf niet te vaak gaan optellen. Wel dagelijks veel plezier en dat is ook wat waard  ;D

mvg,
Charles
V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken

HeZz

Ik wil het ook idd rustig gaan aanpakken, de auto op zich was ook al duur zat. ik heb hem nu ong 1 mnd. ik ben er nu nog errug tevreden mee maar er komen wel wat dingentjes op natuurlijk, maar ik heb tijd zat. ik wil deze nog wel een jaar of 4 houden, want dit is echt mijn droom auto.
Looking 4 a V70N