Wie is dit dan?

Gestart door HeZz, 07-10-2004 18:46:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HeZz

Na vele 340's :-X (bijelkaar 5), een 460 en nu een v40 ga ik nu een 850 T5R ;Dkopen of een v70(R) classic :D.
Daarom me hier maar ff geregistreert, omdat er veel nuttige ervaringen te vinden zijn.
Als er nog mensen zijn die (aankoop)tips hebben, of dingetjes om op te letten hoor ik het graag.

Later,

Danny.
Looking 4 a V70N

Reitse

Hoi Danny,

Welkom hier.
Ik denk dat je vriendjes gaat worden met het knopje links van het midden met "zoek" erop ;)

The Saint

Je Volvo groeit lekker door de jaren HeZz, what's next (na de 850/V70): een vrachtwagen van Volvo?

Van mij geen tips, wel heel veel suc6 met de (leuke) zoektocht. Ik hoop de nieuwe aanwinst nog wel eens te zien op dit forum!

No shirt no shoes, no pinball

BobaFett

Welkom op het forum Danny!!

Mijn belangrijkste tip is "neem de tijd" !!!!
Ga niet met de eerste de beste 850/x70 er van tussen...

Hier geldt, geduld is een schone zaak. Hoe meer je in de auto investeert (niet alleen financieel), des te beter je slaagt en je nog jaaaaaren plezier kunt hebben!!

Veel succes!

Fearless850

Welkom Danny !!

Veel succes met het zoeken. je zult er geen spijt van krijgen  ;D
heb zelf sinds kort een roffel en weet nu al dat de volgende zeker weer een roffel wordt.

en als je iets niet weet, dan moet je het hier kunnen vinden.. ;)

voor roffels door roffels...

Suc6
I AM A VIKING !!!

dennis850

#5
Citaat van: HeZz op 07-10-2004 18:46:43
Na vele 340's :-X (bijelkaar 5)

Daar hoef jij je toch niet voor te  :-X ( schamen??)
Heb er zelf  2 gehad, als ik die eerste ( 1.4 5 bak GL 1990) nu terug kon kopen zou ik het doen, wat een fantastische , beresterke, fijne auto was dat  ;D

Maar welkom op het forum  8)

Daar je weer voor volvo kiest hoef ik je geen tips meer te geven.

mr T

#6
voor mij geldt ook dat ik een enorme lol heb gehad met een 360 glt, jaren trouwe dienst tot de dorpels doorgerot waren en er nog meer laspret aan zat te komen. Zou er zo weer in wegrijden.... Een heerlijke auto die veel rijplezier bood.

enne.... Welkom.....
Gr. Marcel

HeZz

Ik vergeet het beste paard van stal er nog bij te zetten: een 480 turbo die ik cream yellow heb laten spuiten. Deze wagen is echt beresterk (chip+kat. verwijderd). Maar na een nieuwe motor en een nieuwe versnellingsbak was ik het snel zat.
Deze auto is nu in het bezit van mijn schoon vader, ingeruild op de 460.
Ik was toen die tijd ook lid van het 480-register.
Met de 340's heb ik ook lol gehad, vooral met sneeuw en regen.
En ze zijn niet kapot te krijgen die krengen, al zou je willen.

In ieder geval bedankt voor de leuke reacties en ik hou jullie wel op de hoogte van mijn zoek tocht.
Ik heb er nu 2 op het oog een 850 t5r en een v70r......
binnenkort ff kijken.

groetjes Danny
Looking 4 a V70N

BobaFett

Oja.... voor ik het vergeet...

Nog een Star Wars liefhebber erbij?



HeZz

Absoluut een star-wars liefhebber....
Bestaan er dan mensen die daar een hekel aan hebben?
Looking 4 a V70N

BobaFett

Citaat van: HeZz op 08-10-2004 23:25:02
Absoluut een star-wars liefhebber....
Bestaan er dan mensen die daar een hekel aan hebben?

Hmmmm..... je wil het niet weten  ;)

Nog een voorkeur voor een film?

Rad

Succes met zoeken Hezz....neem vooral de tijd!
Ik heb afgelopen voorjaar een fijn exemplaar gevonden tijdens mijn 6e(!!) proefrit!!
Geduld loont!

wepster

he die daan
zoals gezegt door boba en de rests geduld is een schonne zaak en aan jou volvo kennis lijk jij mij iemand die dat heeft dus als je een (goede en definetieve) beslissing genomen hebt om of een 850 of een v70 te kopen wems ik jou al in ieder geval veel genot en veel veilige kilometers toe het is nu alleen aan jou om nog ff je juiste beslissing te nemen .

PS vergeet niet eenmaal door het virus geinfekteert komje er noet meet van af dus weet waar je aan begind

greets wepster

HeZz

#13
Om ff op 2 vragen terug te komen:
Wepster ik ben al geinfecteerd, want mijn schoonvader heeft een v70(nieuw) met 2.4 170pk. Is net iets te weinig naar mijn mening, maar het geluid is errrrug lekka.

Bobba fett. Ja een heleboel zelfs, kzal een klein greepje doen.
Pulp fiction/res. dogs, nou ja bijna alles van/met Quintin tarantino......
Saving private ryan....en ja bijna alle oorlogsfilms.
En van Star wars gewoon alle films, maar als ik een mindere moet kiezen Dan deel1.
En dan vergeet ik er nog een heleboel, maar die meel ik nog wel eens.

MzzL Danny.
Looking 4 a V70N

BobaFett

Citaat van: HeZz op 09-10-2004 23:38:55
En van Star wars gewoon alle films, maar als ik een mindere moet kiezen Dan deel1.

Grappig... Darth Maul (zie avatar) komt uit deel 1    ;D  ;D