Firegerrit stelt zich voor en vraagt zich af.....

Gestart door firegerrit, 18-01-2013 16:27:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

firegerrit

Hallo allemaal! Mijn naam is Thijs en ik kom uit het 'prachtige' Hengelo (OV)
Ik heb vorig jaar en het jaar er voor met een paar vrienden meegedaan met de carbagerun (misschien wel bekend voor sommigen van jullie)....dat is een tocht door Europa met een auto van max. 500 euro.
Onze auto was een volvo 850. Geweldige auto met een heerlijk geluid (werkt echt verslavend :eusa_drool:  ) Het was zo goed bevallen dat ik nu voor mijzelf ook op zoek ben naar een 850. Maar dan wel een R versie  ;D

Dus bij deze meteen een oproep/vraag aan de leden van dit forum: Weet iemand een goede 850 R te koop staan?? Ik ben best bereid om er wat centen voor neer te leggen als het een goede is. Voorwaarde is wel dat het een automaat moet zijn...

Ik hoop hier verder te komen aangezien een nette toch lastig te vinden is!
Groeten uut Hengelo

heutink

 :D
Hallo Thijs, welkom vanuit Enschede, en dat je maar een goede R mag vinden.....er zijn er echt nog wel te koop
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

firegerrit

Citaat van: heutink op 18-01-2013 16:32:25
:D
Hallo Thijs, welkom vanuit Enschede, en dat je maar een goede R mag vinden.....er zijn er echt nog wel te koop
8)

hey mede tukker ;) bedankt!! Ben er al een tijdje op naar zoek maar blijkt toch vrij lastig te zijn, vandaar dat ik het hier vraag....
Ik weet niet of ik deze vraag hier in deze topic moest stellen...anders doe ik dat nog wel even in een ander topic...:)

)()()sT

Wat zoek je... Sedan of estate?
Er staat een nette T-5R te koop hier. Welkom btw ;)

heutink

Nou Thijs, ik heb zelf een ge-chiptunede T5 , en die heeft wel wat meer pk's dan een R  :eusa_dance:,
en een T5 is wat makkelijker te vinden, misschien een tip........
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

firegerrit

Citaat van: )()()sT op 18-01-2013 16:41:08
Wat zoek je... Sedan of estate?
Er staat een nette T-5R te koop hier. Welkom btw ;)

thanks! ik zoek een estate en ben al lange tijd erg gecharmeerd van de R....dus dat heeft voor mij de voorkeur ipv een T5. BTW ik rij nu een V40, maar valt me toch tegen...ik mis het heerlijke geluid van de 5 cylinder :)

henry classic v70

Goed het advertentie-topic in de gaten houden....... staat vaak iets moois tussen
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ron 123gt

Staat er nu een op, weet alleen niet (gezien de foto ;D) of 't een mooie is.

dopie



In Ommen staat een mooie zwarte T-5R te koop.

firegerrit

hey bedankt voor de reacties allemaal! het gaat me echt om een R ipv een T-5R.
Ik houd mn oren en ogen open :eusa_shifty:

henry classic v70

Wat is je budget voor de aanschaf van de wagen?
..en houd je dan ook nog knaken over om eventueel achterstallig onderhoud te plegen (wat overigens heel vaak het geval is bij een relatief lage vraagprijs), reken hierbij op ergens tussen de €1000,= en €1500,=
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

firegerrit

Laat ik het zo stellen: ik ga niet voor een koopje en heb er rustig iets meer voor over als 'ie in een nette staat is.

firegerrit

Hierbij wil ik jullie nog even wat foto's laten zien van de 850 die we voor de Carbagerun hebben gepimpt. Het eerste jaar dat we deelnamen aan deze rit hadden we de 850 omgetoverd tot disco-mobiel! Dit was ergens in Polen waar we een onuitwisbare indruk achterlieten  ;D


nog een beetje vage foto ('s avonds gemaakt) met onze verlichting en rookmachine aan:


Het jaar daarna hebben we dezelfde auto gebruikt voor de Carbagerun maar deze keer als tank :)


Ik heb nog een foto van de 850 op de sloop (maar ik weet niet zeker of ik deze hier op het forum moet plaatsen want die foto kan pijn doen)

Miel850

Och, we zijn inmiddels wel wat gewend hier  :eusa_shifty:

Welkom.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Thijs850

Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 312.500