sleutel hulp gevraagd regio Veluwe.

Gestart door leons850, 24-01-2013 12:19:11

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar iemand die mij kan/wil helpen met het vervangen van de distributieriem, multiriem, waterpomp en carter ventilatie.
Ik doe over het algemeen alles zelf aan de auto alleen dit heb ik nog niet eerder gedaan dus zou dit graag willen leren, zodat ik het de volgende keer gewoon zelf kan.
Ik woon zelf in Epe (Veluwe) dus als iemand in de buurt dit zou willen doen (uiteraard) tegen een vergoeding zou dit heel fijn zijn.
Of als je iemand in de buurt weet? :angel:
Ik heb alles origineel van Volvo in huis dus dat moet goed komen, heb alleen niet zo'n tool.
Het betreft een 854 2.5 10v LPG-3 uit 1996, hij heeft geen airco en het is een handbak.
Graag hoor ik van jullie.

Gr Leon
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

volvobug

Geregeld! Lekker gesleuteld vandaag Leon, op naar de volgende 120.000 km.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

leons850

Citaat van: volvobug op 02-02-2013 23:21:13
Geregeld! Lekker gesleuteld vandaag Leon, op naar de volgende 120.000 km.

Was een productief dagje Ruud, nog maals heel erg bedankt!
Hij heeft vandaag alweer 540km gemaakt en ging helemaal prima dus ik ben dik tevreden!
De volgende 120.000km gaat vast geen probleem worden op een paar kleine aandachts puntjes voor de toekomst na dan.

Ps hij rijd nu nog zuiniger ook.  :eusa_dance:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein