Bert stelt zich voor

Gestart door volvobert, 02-02-2013 22:28:09

Vorige topic - Volgende topic

volvobert

Hallo allemaal ik ben Bert 49 jaar en woonachtig in Eerbeek. Rij nu ruim een jaar rond in een Volvo 850 2.5 20V, ik kijk al een tijdje mee op het forum, en omdat ik de meeste reparaties aan de auto zelf doe is het forum reuze handig. Thuur heeft mijn ABS controller tot tevredenheid gerepareerd. Ik hoop in de toekomst nog veel informatie van het forum te kunnen krijgen en eventueel een ander te kunnen helpen om de 850 voordelig op de weg te houden.

volvobug

Welkom, weer een Gelders forumlid.  Nette auto op de foto. Nu nog een forumsticker voor het spotten..
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Driven2Shine

Welkom Bert.

En ook gelijk met een mooie foto er bij  ;D

Julian

Welkom! :) Mooie wagen, wielen staan er ook leuk onder! Hoeveel KM heeft hij gelopen?
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

rifwachter

Welkom op het forum Bert.

Groeten uit Zutphen.   ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

rico

Welkom vanuit Apeldoorn en veel rijplezier!

hathü

Welkom uit Doetinchem, rij meerdere malen per week langs het kanaal naar Apeldoorn en soms de toeristische route door Eerbeek en Loenen mss spot ik je nog eens.

volvobert

Allemaal bedankt voor de reacties, de Volvo heeft een kleine 3 ton gelopen de km teller is vorig jaar blijven staan bij 271dkm, ik heb het tandwieltje al een tijd liggen maar ik ben er nog niet aan toe gekomen hem er in te zetten. De auto is vandaag zonder problemen weer voor een jaar APK goed gekeurd. Heb voor de tijd wel een nieuwe rechter vooras gemonteerd. De homokneet was versleten en de hoes was gescheurd. Een as wisselen in een kwartier zo als ik ergens op het forum las is mij niet gelukt......