afstellen mistlamp in bumper my 95

Gestart door veerijder, 03-02-2013 21:18:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

veerijder

goedenavond

kan iemand mij vertellen hoe de mistlampen in de bumper bevestigd zijn ?
bij mij zit nl de rechter niet goed in de uitsparing van de bumper



bvd Derk

sven0503

Heb je dr al een kijkje onder genomen ???

veerijder

Citaat van: sven0503 op 03-02-2013 21:23:16
Heb je dr al een kijkje onder genomen ???

heb er idd al een kijkje onder genomen maar kon t niet echt goed zien hoe dat bevestigd is

elianmars

Zit met parkerboutjes en hoekjes vast aan de bumper. Er zitten sleufgaatjes in de hoekjes, dus waarschijnlijk slechts een kwestie van boutjes iets los en lamp op de juiste plaats schuiven.

Het kan ook zijn dat de boel iets verbogen is. Dan wordt het wat lastiger, maar het is wel te doen.

veerijder

Citaat van: elianmars op 03-02-2013 21:46:27
Zit met parkerboutjes en hoekjes vast aan de bumper. Er zitten sleufgaatjes in de hoekjes, dus waarschijnlijk slechts een kwestie van boutjes iets los en lamp op de juiste plaats schuiven.

Het kan ook zijn dat de boel iets verbogen is. Dan wordt het wat lastiger, maar het is wel te doen.

ha ok thnx elianmars 
ga dat morgen gelijk proberen te fixen

groet Derk

sven0503



Zo ziet ie er uit.
Dus wat elian al zei, proberen af te stellen met behulp van de sleuf-gaatjes.


elianmars

Nog even een afbeelding:



Zowel op de bumper als op de lamp is het iets te verstellen over de sleufgaatjes.


Ik ben toevallig een tijdje terug bezig geweest met zo'n lamp. Daar was de boel allemaal wat verbogen, dus het viel niet mee om het goed te krijgen.

mehn

Beide schroefjes 8 een beetje losmaken en de mislamp kan "gedraaid" worden t.o.v. de beugel.
Moet je de mistlamp wel eerst voor uitbouwen helaas.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

veerijder

Citaat van: elianmars op 03-02-2013 22:07:55
Nog even een afbeelding:

http://www.familie-verweij.nl/diverse/mistlamp%20r%20bumper.jpg

Zowel op de bumper als op de lamp is het iets te verstellen over de sleufgaatjes.


Ik ben toevallig een tijdje terug bezig geweest met zo'n lamp. Daar was de boel allemaal wat verbogen, dus het viel niet mee om het goed te krijgen.

denk dat het bij mij ook iets verbogen is even zien of ik ergens droog boven een put kan om er onder te komen of nog mooier op de brug