Komt een Japanse T-5R bij de dokter...

Gestart door SnoobyDoo, 05-02-2013 10:54:07

Vorige topic - Volgende topic

EricL

Gefeliciteerd!

M'n handen beginnen te jeuken als ik dit project zo zie ;D.

Persoonlijk vind ik dit de mooiste kleur: chic, ingetogen en in de felle zon een geweldige verschijning (mits goed gepoetst natuurlijk).

Noot

Lijkt gewoon een blow-off valve?

The Demon

Citaat van: Noot op 01-01-2016 20:06:35
Lijkt gewoon een blow-off valve?
Dat forge ding is inderdaad een Blow-off valve.

coyote1980

Ziet er leuk uit, en ismet wat TLC tot een prachtbak te brengen :)  Veel veillige kilometers! 8)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

maartendeb

Wat zou die gekke DIY op de automaatkoeler aansluiting van de radiateur kunnen zijn? :eusa_think:

maruska

goedkoop alternatief voor de standaard te dure automaat slang ?
feli met je aankoop, save the t-5r's !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

vincen tdi

Zit volgens mij gewoon een soort stopje in. Als het een automaat is dan is het mischien wel verstandig om deze weer op de originele manier aan te sluiten.
Maar ik heb het vermoeden dat de vorige eigenaar een verkeerde radiator heeft gemonteerd en niet weet dat hier geen kvs uit komt  ;D.

Mooie groene T-5R er weer bij op de weg.
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

maruska

bov heeft niets met max turbodruk te maken :)

blow off valve zit normaal ook op je turbo zelf, maar een externe krijg je een pssssffff geluid van.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elmarconi

Citaat van: SnoobyDoo op 02-01-2016 15:41:55
De gekke DIY aansluiting kan ik zelf derhalve niks zinnigs over zeggen.. @vincen tdi: De wagen is gewoon een handbak.

Automaatradiator heeft aansluiting om olie automaatbak te koelen? Daar handbak niet nodig en dus netjes afgedopt?
--
Autogas Inside . . .

DennisRuder

Veren lijken mij H&R, die zijn toch rood?

koen.s

Citaat van: DennisRuder op 02-01-2016 19:42:27
Veren lijken mij H&R, die zijn toch rood?

G&M, Intrax en Chassit veren zijn ook rood.
Maar op de veren staat meestal wel een merk.

KIM

Nieuwe radiators voor turbo's worden alleen nog gemaakt met de koeler voor de motorolie en de koeler voor de automaat. Kans is dus dat de radiator vervangen is. De eigenaar zal de automaat aansluitingen afgedopt hebben; niets om je zorgen over te maken.

classicT5

Dat afdoppen hoeft toch niet? Komt niets in en gaat niets uit als die kant niet gebruikt wordt?

KIM

Nee, maar je weet niet hoe de gedachtengang van mensen is soms...

classicT5

;)

TS zou ook naar je pluskabels op je accu kijken, die zien er m.i. Niet zo fris meer uit