Batterijen Guard I inkoopactie

Gestart door snix, 07-02-2013 15:39:36

Vorige topic - Volgende topic

snix

Nadat ik mezelf bijelkaar geraapt had van de prijzen van de handyman (5,95 per batterij, 4 stuks nodig), ben ik gaan kijken of dat goed koper kan.
Ik heb een adres gevonden voor Varta batterijen de SR-55 (staat ook in de handleiding). Het lijkt het nu op dat ik voor 6 euro 4 batterijtjes kan leveren. Bij enorme hoeveelheden wordt dit minder.

Wie heeft interesse?? Natuurlijk ikzelf, verder ..?

0. Naam, aantal (in veelvoud van 4)
1. ....
2.
3.

(Voor de andere afstandbedieningen wil ik ook kijken maar weet alleen het type niet.)

MarcoV

1. MarcoV.         8 stuks

mennom

Mennom.     8 stuks
Hoi Snix Ik las in een ander topic(van 2 jaar geleden) dat jij misschien nog wel ab's hebt???
Ben op zoek naar ab voor 850 uit 93, met guard 1 alarm en eenknops bediening......
of heeft iemand anders misschien een betere optie gevonden voor t vervangen van de oude ab's???

gr Menno

Martijn_B

2. Mennom        8 stuks
3. MartijnB        8 stuks

(ps: Guard 1 is de witte AB met klein grijs knopje?)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

StefanCJ

Ik bestel knoopcellen eigenlijk altijd via ebay. Erg goedkoop, zeker in vergelijking met winkels als Handyman enzo. Wellicht dat deze ook via ebay te bestellen zijn?

Tjalling

Citaat van: StefanCJ op 11-02-2013 20:09:10
Ik bestel knoopcellen eigenlijk altijd via ebay. Erg goedkoop, zeker in vergelijking met winkels als Handyman enzo. Wellicht dat deze ook via ebay te bestellen zijn?

ja die handyman is duur zeg, moest vorige week 6 lr44 knoopcelletjes hebben(vraag me niet waarvoor,kan het niet met droge ogen vertellen) kosten bij elkaar zo'n 36 euro.

bij de etos had ik er 6 voor 8 euro.
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed

jeroen74

Bas T5r

Bij voldoende interesse kan ik ze ook leveren (origineel Varta of Panasonic) , ik hoor het graag.
855 T-5R

ramonmartin

Ik heb 7 euro betaald bij de dealer, werden voor dat bedrag nog geplaatst ook. :eusa_whistle:

UserID6342

Citaat van: jeroen74 op 11-02-2013 22:16:47
http://www.batterijtjes.nl/SR55

En die doen het altijd perfect ;D.  heb er hier altijd wat op voorraad voor de AB's van mijzelf

snix

Citaat van: Martijn_B op 11-02-2013 20:02:38
(ps: Guard 1 is de witte AB met klein grijs knopje?)
Dat is hem !!
Ik heb ze op dit moment niet te koop. Arjen heeft er nog een als ik het goed herinner. Moet weer eens op speurtocht merk ik.

Verder ben ik blij met alle aangeboden alternatieven en andere merken. Ik heb die andere ook gezien en kan ik ook wel krijgen maar daar heb ik andere ervaringen mee. Er is zelfs iemand die de hele actie wil overnemen. Noem maar even wat prijzen zou ik zeggen !!

Verder wil ik nog even kwijt dat de 6 euro inclusief verzenden is.
Varta SR-55 (V391)

1. MarcoV.         8 stuks
2. Mennom        8 stuks
3. MartijnB        8 stuks
4.

snix

Ik beng hem nog één keer onder de aandacht, eind deze week wil ik het inschrijven sluiten.

Varta SR-55 (V391)
2. Mennom        8 stuks
4.

fbm

Ja, kan ik wel gebruiken!

Varta SR-55 (V391)
2. Mennom        8 stuks
4. fbm               8 stuks