Hobbyisten verzamelt u!

Gestart door thuur, 13-10-2004 16:57:36

Vorige topic - Volgende topic

The Aviator

Zijn er ook fanaten uit de buurt van Leiden?

Groetjes,

Rob ;D
El is Cl maal een half Rho V kwadraat maal es.

Mrton

Heb mijn auto pas net, dus wat er mis aan is laat ik nog effe 3 maandjes door de garage doen :). Maar kom zeker wel kijken naar die andere Brabo's die aan het klussen zijn. Misschien doe ik inspiratie op, of sleutelkennis, of kom ik tot de ontdekking dat ik de rotste Volvo van ons allemaal heb. Hoe dan ook, leerzaam zal het wel zijn. Dus: Omgeving Breda, Tilburg, Roosendaal, Etten-Leur of (als het echt moet) Bergen op Zoom, laat effe wat weten.

BobaFett

Citaat van: Mrton op 18-01-2005 20:04:56
Heb mijn auto pas net, dus wat er mis aan is laat ik nog effe 3 maandjes door de garage doen :). Maar kom zeker wel kijken naar die andere Brabo's die aan het klussen zijn. Misschien doe ik inspiratie op, of sleutelkennis, of kom ik tot de ontdekking dat ik de rotste Volvo van ons allemaal heb. Hoe dan ook, leerzaam zal het wel zijn. Dus: Omgeving Breda, Tilburg, Roosendaal, Etten-Leur of (als het echt moet) Bergen op Zoom, laat effe wat weten.

Geen probleem (als ik wat weet)...

Lobo

zelfde geldt voor mij; wil graag wat sleutelkennis opdoen; kan er zelf nu niks van, dus mensen die een handje nodig hebben en leuk vinden om er wat uitleg bij te geven sta ik graag bij. :)

ik kom uit Helmond.
maaaar ik heb vervoer. duss..  8)

arjan_de_jong

Goed idee dit. :)

Wij doen zelf al het onderhoud en reparaties aan onze auto's. We hebben hiervoor ook een brug staan :)

Mochten er eens mensen tegen een klus aanlopen die makkelijker uit te voeren is met een brug of met wat extra (technische) handjes dan zijn ze hier prima welkom in Mastenbroek (in de buurt van Zwolle)

1 nadeel is dat een roffel niet geheel de lucht in kan. ik heb een vervelende balk in de weg zitten waardoor langere auto's niet geheel omhoog kunnen. Maar tot nu toe heb ik me altijd kunnen redden.

FGG

Sprak hij 5 jaar later...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

LPGLE

V70geRwin

Citaat van: arjan_de_jong op 23-09-2010 13:00:16
Goed idee dit. :)

Wij doen zelf al het onderhoud en reparaties aan onze auto's. We hebben hiervoor ook een brug staan :)

Mochten er eens mensen tegen een klus aanlopen die makkelijker uit te voeren is met een brug of met wat extra (technische) handjes dan zijn ze hier prima welkom in Mastenbroek (in de buurt van Zwolle)

1 nadeel is dat een roffel niet geheel de lucht in kan. ik heb een vervelende balk in de weg zitten waardoor langere auto's niet geheel omhoog kunnen. Maar tot nu toe heb ik me altijd kunnen redden.

superaanbod  :eusa_clap:

ulkeman

brug die zo beetje 4 meter hoog kan :eusa_whistle:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Bohmsje

Dit is een super leuk idee, en het zeker weer waard om wat tijd in te stoppen.
Is het 5 jaar geleden ook uitgevoerd, of stil blijven staan?
is er nog animo voor?
kom zelf uit het oosten van het land....

Jack v

Ik doe ook mee, heb alle tijd: ww

heb alle ruimte:  http://i53.tinypic.com/n6x6p0.jpg misschien leuk voor een minimeeting.

mooi sleutelhok :  http://i56.tinypic.com/2vxeomg.jpg

ik heb wel:  oprijbokjes,assteunen, compressor, goeie dopppenset(proxxon) kortom meeste is wel aanwezig

als er iemand is in het noorden van het land die hulp/ ruimte nodig heeft even een pb tje koffie altijd klaar ;D

ik woon in Buitenpost, precies op de helft tussen Leeuwarden/ Groningen.

Mocht het niet in een dag lukken, neem je sleurhutje mee. Kroeg is 50m bij mij vandaan.

gr Jack :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

francois

Citaat van: thuur op 13-10-2004 16:57:36
Beste Forummers en Clubleden,

Aangezien ik steeds meer op het forum lees dat we echte autoliefhebbers hebben die een 850 in 'mindere' staat kopen en deze zelf weer in prima staat brengen, kwam mij het volgende in gedachte:

Kunnen/willen we een lijst per lokatie samenstellen met 850/x70 eigenaren die fanatiek aan de auto sleutelen, en nog een hoop werk te verrichten hebben? Wellicht kunnen we dan georganiseerd de auto's oplappen. Kosten voor bruggen, onderdelen en nathuurlijk kennis kunnen zo gedeeld worden. Een soort technische sleuteldag voor amateurs ;D

Ik weet niet wat handiger is: een aantal vaste plekken waar een garage gehuurd kan worden, of vrijwilligers die bereid zijn 'thuis' enkele mensen te ontvangen op afgesproken dagen.. En dan met een lijstje te werken van klusjes wat gedaan moeten worden (b.v. 2-man-klusjes).

Persoonlijk ben ik graag bereid om mensen te ontvangen. Ik heb echter geen brug of smeerput. Wel een hele hoop werk aan het autootje, een Vadis pc en de lekkerste koffie ;)

Nou, ik lees jullie reacties wel!

Gr 8)

PS: Ik denk dat deze draad beter thuis is onder 'meetings'. Moderator help!!?

ha lijk me leuk

caravan mag toch mee is maar 5 meter past wel  slaap ik teminste lekker

dan wil ik wel eens de koffie proeven

gr

StefanCJ

Citaat van: Jack v op 05-10-2010 20:24:40
Ik doe ook mee, heb alle tijd: ww

heb alle ruimte:  http://i53.tinypic.com/n6x6p0.jpg misschien leuk voor een minimeeting.

mooi sleutelhok :  http://i56.tinypic.com/2vxeomg.jpg

ik heb wel:  oprijbokjes,assteunen, compressor, goeie dopppenset(proxxon) kortom meeste is wel aanwezig

als er iemand is in het noorden van het land die hulp/ ruimte nodig heeft even een pb tje koffie altijd klaar ;D

ik woon in Buitenpost, precies op de helft tussen Leeuwarden/ Groningen.

Mocht het niet in een dag lukken, neem je sleurhutje mee. Kroeg is 50m bij mij vandaan.

gr Jack :D

Ik ben jaloers op je mooie klusruimte! Ideaal man!

Jack v

Hokje is  8m br/11,5m lang dat zeg ik ruimte genoeg om te sleutelen, misschien volgend jaar even een minimeeting met barbeque.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Powerpete

grmmbll...  :eusa_drool: :eusa_drool: zo een hut is hier in de buurt onbetaalbaar..... ik ga echt verhuizen....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)