Kun je op de abs pomp zien of een 2000 v70 stc heeft?

Gestart door martijn., 15-02-2013 17:44:46

Vorige topic - Volgende topic

martijn.

Ik heb in mijn "nieuwe" v70 classic uit 2000 een stc knop zitten.
Wanneer ik hierop druk gebeurd er niets. Ook brand er geen lampje op het dashboard wanneer de auto op contact staat. Ik heb de schakelaar gedemonteerd en er zit wel een stekker op.

Kan ik het nog ergens zien of hij stc heeft.

Kan me niet voorstellen dat iemand die achteraf gemonteerd heeft.
Auto is vanaf nieuwe gereden door een gepensioneerd echtspaar. Daarna twee jaar door de vorige eigenaar en die heeft het ook zeker niet gedaan.

Ben benieuwd.

The Volvoboy

Bij mijn weten hoort dat lampje niet te branden bij contact aan. Om STC uit te schakelen (dus om het lampje op het dash te laten branden) moet je het knopje ietsje langer ingedrukt houden.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Sbv

Even uitlezen in de werkplaats ? Bij mijn weten heeft een 2000 uitvoering altijd STC erop zitten. In Vida zal het dan toch wel te zien zijn

martijn.

Morgen hang ik hem even aan vida. Ben vandaag vrij geweest. Ben benieuwd.

Emiel

thuur

Op de controller zelf staat ook STC als de auto daarmee is uitgerust, want ze hebben het niet allemaal.

Gr :D

wiffie

deze heb ik nog liggen,dus vandaar een goede foto van kunnen maken:

groeten wiff

KIM

Aan de achterkant van de controller kun je het ook zien; STC heeft 2 magneetventielen meer dan systemen met alleen ABS.

thuur

Citaat van: KIM op 16-02-2013 17:38:20
Aan de achterkant van de controller kun je het ook zien; STC heeft 2 magneetventielen meer dan systemen met alleen ABS.

Maar das meer werk dan even met een spiegeltje en lampje op de deksel te kijken..

Gr ;D