Jalle stelt zich even netjes voor

Gestart door Jalle, 16-02-2013 15:38:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Hei Hjalmar,

Ik dacht al: waar komt die 'Zweed' nu weer ineens vandaan? Maar nu heb ik ook dit draadje gelezen. Mooie foto's, kun je die niet ook nog een keer in je blog posten? Dan blijven ze zichtbaar. In dit draadje zakken ze vanzelf een keer weg.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Jalle

Dat kan ik wel doen voor je hoor ;) Ik ben van plan vanavond wat goede foto's te maken, dit zijn maar snapshots :D

Bouke

Welkom Jalle wat een gave XC en nog rood ook :eusa_drool: prachtige kar man . Leef je van fotograferen of is dat je hobby,mijn pa is ook fotograaf ;)

Jalle

Bedankt Bouke, nee helaas kan ik er niet van leven. Alle kleine bijverdiensten zijn welkom toch ;)

Bouke

Citaat van: Jalle op 23-02-2013 16:25:03
Bedankt Bouke, nee helaas kan ik er niet van leven. Alle kleine bijverdiensten zijn welkom toch ;)
Wat doe je daar voor de kost?

Jalle


Bouke

Ah de bouwPool ;D aldaar,ik ben zelf ook een jaar of 7 geleden bezig geweest om ergens rond Ludvika te gaan wonen maar dat kwam niet van de grond :-\ Maar het blijft een prachtig land ;)

Jalle

Inderdaad, in Ludvika heb ik mijn; over een week vrouw, nu nog vriendin, ooit ontmoet....

Bouke


Jalle

De omgeving; ja, de plaats zelf; nee. En de inwoners ook niet, mijn vriendin komt ook uit Nederland ;D Dus geen echte oer-Ludviking haha

Jalle

#70
Zondag was het dan zover, onze trouwdag. Na een kleine ceremonie zijn we met iedereen een lekker hapje gaan eten. Mijn ouders waren uit Noorwegen gekomen en mijn zus vanuit Nederland.
Met dit soort dingen, of verjaardagen is het toch wel lastig om zo ver van elkaar vandaan te wonen. Helaas niks aan te doen dus we maken het beste ervan als we elkaar dan eindelijk zien.

widebody

Citaat van: Jalle op 06-03-2013 05:27:10
Zondag was het dan zover, onze trouwdag. Na een kleine ceremonie zijn we met iedereen een lekker hapje gaan eten. Mijn ouder waren uit Noorwegen gekomen en mijn zus vanuit Nederland.
Met dit soort dingen, of verjaardagen is het toch wel lastig om zo ver van elkaar vandaan te wonen. Helaas niks aan te doen dus we maken het beste ervan als we elkaar dan eindelijk zien.

Gefeliciteerd dus. En geloof me, het voelt niet anders dan voorheen.

UserID6342

#72
Citaat van: widebody op 06-03-2013 06:37:04
Citaat van: Jalle op 06-03-2013 05:27:10
Zondag was het dan zover, onze trouwdag. Na een kleine ceremonie zijn we met iedereen een lekker hapje gaan eten. Mijn ouder waren uit Noorwegen gekomen en mijn zus vanuit Nederland.
Met dit soort dingen, of verjaardagen is het toch wel lastig om zo ver van elkaar vandaan te wonen. Helaas niks aan te doen dus we maken het beste ervan als we elkaar dan eindelijk zien.

Gefeliciteerd dus. En geloof me, het voelt niet anders dan voorheen.
Kost je alleen meer poen ;D ;D :evil:

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Jalle

Danku heren, enige verandering is dat ze mijn achternaam heeft nu ;D