V70 XC "Countryman" van Jalle - wil helemaal niet meer starten

Gestart door Jalle, 19-02-2013 08:09:22

Vorige topic - Volgende topic

J.Langras

Ik heb een paar weken geleden de novimats laten uitzoeken voor de V70R AWD op chassisno.
Nummer: 8626027 bleken de goeie te zijn. Zijn dus lager dan de 025 en 026 op het eind.

Groet,
Jos

J.Langras

Gaat lekker.Ik bedoel natuurlijk Nivomat.

Jalle

Bedankt voor je info, ik had ook net wat nummers gevonden :)

J.Langras

Foto misschien handig nivomat 8626027.

Jalle

Dat zijn geloof de nivomats voor verlaagd onderstel ;) Maar ik heb eventueel al een oplossing... ;D

Jalle

Weer iets nieuws, als ik de auto opslot doe met de afstandsbediening gaat de achterklep niet op het slot. Ik heb net geprobeert eerst de achterklep met de sleutel op slot te doen en daarna de rest van de auto met de afstandsbediening. Maar dan kan ik alsnog de klep open doen. Alleen als ik eerst de auto met de afstandsbediening op slot doe en daarnog een keer de klep met de sleutel zit die op slot.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Contact/stroomtoevoer naar de centrale vergrendeling stuk? (ik spekuleer maar wat)

Jalle

Niemand die een idee heeft wat het hierbovengenoemde 'probleem' kan zijn? :)

Edit: Ik heb evt wat gevonden dat het slot een beetje kan schoonmaken en smeren, zal ik daar maar mee beginnen.

arjen850

Citaat van: Jalle op 02-04-2013 17:57:13
Weer iets nieuws, als ik de auto opslot doe met de afstandsbediening gaat de achterklep niet op het slot. Ik heb net geprobeert eerst de achterklep met de sleutel op slot te doen en daarna de rest van de auto met de afstandsbediening. Maar dan kan ik alsnog de klep open doen. Alleen als ik eerst de auto met de afstandsbediening op slot doe en daarnog een keer de klep met de sleutel zit die op slot.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Contact/stroomtoevoer naar de centrale vergrendeling stuk? (ik spekuleer maar wat)

Micro swich? Alle kans dat een ander slot soelaas bied;)

Jalle

Citaat van: arjen850 op 03-04-2013 06:42:38

Heb je er een liggen? ;) Men kan vast niet alleen de Micro swich veranderen?

arjen850

Citaat van: Jalle op 03-04-2013 06:44:35
Citaat van: arjen850 op 03-04-2013 06:42:38

Heb je er een liggen? ;) Men kan vast niet alleen de Micro swich veranderen?

Jawel slot ligt hier nog wel..

)()()sT

Ik heb dat ook bij meerdere auto's (gehad). Soms helpt het eventjes als je de klep eens hard dichtgooit. :D

Jalle

Dat kan ik ook wel een keer proberen ;D

Robster480

Gok dat een ander slot de uitkomst gaat zijn :) M'n broer had 't ook met z'n 855.
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Jalle

De velgen komen zo langzamerhand deze kant op. Verron; alvast bedankt! Kan mijn therapiewerk binnenkort beginnen ;D Iemand enig idee wat de kleurencode van de antracit grijze kleur is op de Comets? Ik heb wel een paar busjes nodug natuurlijk. Wellicht bedenk ik me en lever ik de boel toch in om ze te laten coaten maar dat heb ik nog niet helemaal besloten.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Jalle op 05-04-2013 06:29:09
Iemand enig idee wat de kleurencode van de antracit grijze kleur is op de Comets?

Daar ben ik ook in geïnteresseerd. :D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein