DOPPER met comets -gezwoeg en gespuit aan de bumper-

Gestart door konniekip, 22-02-2013 19:07:28

Vorige topic - Volgende topic

855T5+

Citaat van: cornelis-b op 23-07-2014 13:35:14
Proper= iets wat schoon gemaakt is

Schoon ( schon ) = iets wat heel mooi is

juust
Volvo: Mutatis Mutandis

cornelis-b

Eind van de middag is Konstant langs geweest om te  laten zien hoe het spuitwerk geworden is, vanwege de afsluiting van de Coentunnel was het voor mij erg lastig om bij de spuiter te komen. Het ziet er super uit en wat is een DOP 854 T-5R toch mooi :eusa_clap: :eusa_clap:

Ik doe dit soort reparatie werk als hobby en breng alleen de daadwerkelijke materiaal kosten in rekening maar dat vond Konstant niet genoeg want hij wilde wat lekkers mee nemen en dat is super goed gelukt :eusa_dance: :eusa_dance:

Bedankt en we gaan er van genieten ;D ;D

Foto voor wie zich afvraagt waar het over gaat:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

konniekip

Citaat van: cornelis-b op 23-07-2014 21:12:44
Eind van de middag is Konstant langs geweest om te  laten zien hoe het spuitwerk geworden is, vanwege de afsluiting van de Coentunnel was het voor mij erg lastig om bij de spuiter te komen. Het ziet er super uit en wat is een DOP 854 T-5R toch mooi :eusa_clap: :eusa_clap:

Ik doe dit soort reparatie werk als hobby en breng alleen de daadwerkelijke materiaal kosten in rekening maar dat vond Konstant niet genoeg want hij wilde wat lekkers mee nemen en dat is super goed gelukt :eusa_dance: :eusa_dance:

http://www5.picturepush.com/photo/a/14275368/800/Bumper-Konstant/whiskey.jpg
:D
Drink met mate henk, soms gaat het er in als limonade maar is wel 40% ;)
Ik heb de buurman al mogen ontmoeten die gaat helpen met de kip-sate binnenkort, dat belooft wat.  :eusa_dance:

cornelis-b

Citaat van: konniekip op 23-07-2014 21:29:56
Citaat van: cornelis-b op 23-07-2014 21:12:44
Eind van de middag is Konstant langs geweest om te  laten zien hoe het spuitwerk geworden is, vanwege de afsluiting van de Coentunnel was het voor mij erg lastig om bij de spuiter te komen. Het ziet er super uit en wat is een DOP 854 T-5R toch mooi :eusa_clap: :eusa_clap:

http://www5.picturepush.com/photo/a/14275368/800/Bumper-Konstant/whiskey.jpg
:D
Drink met mate henk, soms gaat het er in als limonade maar is wel 40% ;)
Ik heb de buurman al mogen ontmoeten die gaat helpen met de kip-sate binnenkort, dat belooft wat.  :eusa_dance:

Varkenshaas ;D ;D

Ik zal zeker gaan genieten van de "limonade" maar pas als ik retour ben uit Noord Frankrijk waar we nog even gaan vliegen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

The Demon

cornelis-b

Zeg maar Henk tegen mij