Basbeer stelt zich voor

Gestart door Basbeer, 24-02-2013 23:54:18

Vorige topic - Volgende topic

Basbeer

Hallo, mijn naam is Rene 'Basbeer' Bouwer, 48 lentes jong, en woon met mijn vriendin Jose in Sint-Jansteen (bij Hulst)
In het dagelijks leven ben ik bassist in de heavy-metalband 'Angus' en daarnaast buschauffeur bij Connexxion in Terneuzen.
Sinds 3 jaar ben ik in het bezit van een Volvo 850 GLT (Rood) uit '92. Ik heb de auto uit noodzaak gekocht omdat mijn vorige auto (Lincoln Continental) was overleden. Mijn Volvo heb ik gekocht voor 250 euro, en was blij als ik er een paar maanden in rond zou kunnen rijden.
Maar nu dus al weer voor het 3e jaar, en vorige week kwam ze weer probleemloos door de APK. Vandaar dat ik toch wel een hoop liefde voor deze ouwe trouwe 'tuut' ben gaan voelen.

Martijn_B

Leuk! Welkom hier Rene.

Heb je ook ploatjes? :)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

hertogjan6

welkom rene

eens een Volvo is altijd een Volvo ;D

heb je ook foto's van "tuut"

groeten uit zwolle
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Miel850

Welkom Rene.
Ennuh, dat gaat even terug in de tijd man (Angus).  :)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Basbeer

Ik zal z.s.m even wat fotootjes uploaden.

(En ja, mijn band Angus is idd ook al op leeftijd. Zie ook www.angus-metal.com)

jelmo86

hehehehe leuk, ik weet al hou je roffel eruit ziet.
ik heb de band een paar maanden geleden nog zien optreden in "de pauw" in warnsveld.

leuk om je hier te zien!!!
Clublid 85012049

Basbeer

Hey, kwam jij niet naar mij toe buiten om naar mijn 'roffel' te kijken? ;-)

jelmo86

ja klopt hehehehehe. was wel een geslaagde avond!!!
Clublid 85012049

rifwachter

Welkom op het forum naamgenoot.  ;D

Gr. Rene Brouwer
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Basbeer

Hier een plaatje van mijn 2 'oude dames' ;-) De rode kleur (van de auto) is 'verkalkt', maar daar heb ik spul voor gehaald, en zodra het weer wat beter is, ga ik mijn 'roffel' eens goed poetsen. Op de motorkap kan je al zien dat ik een klein stukje geprobeert heb, en binnenkort hoop ik de lak weer in oude glorie te herstellen.

grijzev70tdi

Mooi! Heb je nog meer plaatjes van de alter I?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

icceman

haha de liefde voor een volvo............