ook maar voorstellen

Gestart door speedyT5, 17-10-2004 22:50:34

Vorige topic - Volgende topic

speedyT5

Hallo 850 lovers,
bij deze wil ik me ook maar eens voorstellen, ik zit al een tijdje rond te neuzen op jullie mooie en verzorgde forum. Ooit (in 1970 toen ik nog in een korte broek liep) ben ik begonnen bij een Volvo dealer, stel je voor, toen werd net de laatste nieuwe Amazon afgeleverd.

Na een flinke uitstap ben ik inmiddels al vele jaren werkzaam bij een Volvo dealer in de Haagse regio alleen niet meer in de techniek, maar die ik nu weer wil proberen in te gaan halen door alles zoveel mogelijk zelf te doen.

Sinds een klein jaar rijd ik in een 850 T5 aut. estate uit 1994 die door de 1e eigenaar was meegenomen uit Canada (werd hier diplomaat ofzo). Is zoals gebruikelijk in die regio's full options (volgens mij kennen ze daar niet anders) en door degene die er nog kort vóór mij in gereden heeft voorzien van de 17" V70R velgen.    Hiervoor reed ik in een 850 sedan 20V maar deze kans deed zich ineens voor dus ik dacht doen maar, je weet nooit wanneer zo'n kans er weer is. (Ik zal proberen de nieuwe eigenaar van deze auto ook voor dit forum enthousiast te maken). De auto had toen pas 128000 km gelopen, inmiddels al 146000... en dat zijn  de meeste funkilometers want ik woon +/- 2 km van het werk.
En fun it is.. er zit ook een Rica chip in dat maakt het helemaal.

groeten voor nu en tot readzzz
piet
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

Boeijke

Kijk een canadees. Is weer eens wat anders. Nou veel succes en vooral veel fun-kilometers ermee dan. Mischien een keer een fotootje plaatsen? Iedereen natuurlijk nieuwsgierig naar dat ding. ;D

Willem

mathh

Welkom, welkom. Canadees is niet meer zo zeldzaam. Zaterdag nog een CDN sticker gezien op een rooie sedan. :)
Enne... foto's ?
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Walter

He piet, welkom

Ik ken die auto (en veel leden van de 850 club ook) De kleur is Tropical en er zit beige leer in. De vorige eigenaar heeft/had een catering bedrijf waar we al eens hebben zitten bbq-en. Mooie auto! Tenminste, ik denk dat het die is.

groeten,

Walter (Werkzaam bij een andere grote dealer iets noordoostelijk van het Haagse waar die R velgen er eens op geschroefd zijn)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

The Saint

Citaat van: speedyT5 op 17-10-2004 22:50:34
Ik zal proberen de nieuwe eigenaar van deze auto ook voor dit forum enthousiast te maken

Dat is heel 'commercieel' ged8 Speedy. ;)

Welkom op het forum.

The Saint, die vindt dat iedereen dat bij verkoop van zijn 850/x70 moet doen. :)
No shirt no shoes, no pinball

Walter

Citaat van: Ludo op 18-10-2004 13:00:37
nee Walter, de auto van Pieter was/is een Arabier.  ;)

Klopt, maar wel een diplomaten T5 automaat met V70R velgen in de regio Den Haag die te koop heeft gestaan (en de auto van pieter komt oorspronkelijk bij die haagse dealer vandaan)

ben benieuwd wat piet hierover zegt.

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

speedyT5

Hallo Ludo en Walter,
inderdaad veel diplomaten in Den Haag...
de auto van Pieter ken ik, die was olijfgroen. Weet niet of hij die nog heeft, maar had veel meer gelopen. Maar de auto die hij indertijd heeft bekeken, is inderdaad nu de mijne en van m'n oud collega geweest, inderdaad met R voorbumper en achterspoiler, maar ik heb 'm gekozen omdat ik vind dat hij voor mij de ideale kleurcombinatie heeft, nautic bleu met beige interieur.Liever had ik nog een handgeschakelde gehad,maar ja je kan niet alles krijgen wat je wilt en ik ben er dik tevreden mee. (heeft ook een kenteken uit 2001, dus iedereen denkt dat hij veel nieuwer is ;D)  Binnenkort wel een paar nieuwe bandjes erop zetten en de voorschokbrekers vervangen want de re,voor werkt maar voor de helft en dat rijdt niet lekker op hogere snelheden!
Nu nog uitpuzzelen hoe ik de foto's kan meesturen :-\

heb inmiddels wel de forumsticker erop zitten ;D

groets
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

Walter

Citaat van: speedyT5 op 18-10-2004 22:10:02
Hallo Ludo en Walter,
inderdaad veel diplomaten in Den Haag...
de auto van Pieter ken ik, die was olijfgroen. Weet niet of hij die nog heeft, maar had veel meer gelopen. Maar de auto die hij indertijd heeft bekeken, is inderdaad nu de mijne en van m'n oud collega geweest, inderdaad met R voorbumper en achterspoiler, maar ik heb 'm gekozen omdat ik vind dat hij voor mij de ideale kleurcombinatie heeft, nautic bleu met beige interieur.Liever had ik nog een handgeschakelde gehad,maar ja je kan niet alles krijgen wat je wilt en ik ben er dik tevreden mee. (heeft ook een kenteken uit 2001, dus iedereen denkt dat hij veel nieuwer is ;D)  Binnenkort wel een paar nieuwe bandjes erop zetten en de voorschokbrekers vervangen want de re,voor werkt maar voor de helft en dat rijdt niet lekker op hogere snelheden!
Nu nog uitpuzzelen hoe ik de foto's kan meesturen :-\

heb inmiddels wel de forumsticker erop zitten ;D

groets

hmm, toch een andere idd. De auto van Pieter heeft een 96-er kenteken en heeft weldegelijk V70R 2000 velgen, kijk maar:

Deze foto is gemaakt tijdens de bbq in Wassenaar.

Maar goed, Piet je kan foto's plaatsen door te zorgen dat de foto ergens op internet staat en de link in je bericht te verwerken. Door op het vijfde icoontje onderste rij (onder de groene G) te drukken krijg je de img-code. Hiertussen zet je het complete adres naar de foto. Bovenstaande foto krijgt dus deze code (zonder spaties anders plaatst ie de foto nogmaals):  [ i m g ]http://http://www.huisstijlgiesbeek.nl/test/archief/2003/20030907/075.jpg [ / i m g ]

Om foto's te plaatsen kan je bv naar picserver (http://picserver.student.utwente.nl/), dat wijst zichzelf.

groeten!!

Facta non verba