gordelverklikker? soms wel en soms niet!

Gestart door Volvimus, 04-03-2013 13:17:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Volvimus

Beste sleutelaars, mijn gordelverklikker doet het soms wel en soms niet.... waar moet ik hem dat in zoeken? Zit dat in de zitting, in de gordelvanger, in het relais?? En horen de gordelvangers verlicht te zijn?

Volvimus

Niemand die mij hier een antwoord op kan geven?

Midicijnman

Controleer de bekabeling aan de onderkant van de stoel even op eventuele slechte contacten. De gordelvanger zou ook kunnen. En anders misschien het relais, maar ik weet niet precies waar die zit...

Matthieu123

Citaat van: Midicijnman op 05-03-2013 10:07:40
Controleer de bekabeling aan de onderkant van de stoel even op eventuele slechte contacten. De gordelvanger zou ook kunnen. En anders misschien het relais, maar ik weet niet precies waar die zit...

Onder het dashboard aan de bestuurderszijde.. Daar lekker bovenin ;-)

Volvimus

Citaat van: Redolpho op 05-03-2013 10:08:03
Ik zou beginnen met de zekering. even opzoeken in je gebruiksaanwijzing welke het is, en die eerst maar eens vervangen. Dat is de goedkoopste van alle mogelijkheden.

Succes

Maar als de zekering kapot zou zijn zou hij het helemaal niet doen toch? Hij doet het de ene keer wel an dan weer een tijdje niet.... Vanochtend werkte het weer prima!
Het zou idd een los contactje kunnen zijn, mijn vraag was dan ook, waar zit dat contactje? Ik begrijp nu dus onder de stoel?!
En hoe werkt het IN de gordelvanger, kan je daarbij komen om het schoon te maken en te controleren?

leons850

Ik heb een soort gelijk probleem gehad. Bij mij deed hij het inderdaad ook soms wel en soms niet, maar als ik de gordelsluiting in drukte dan deed hij het wel dus het leek daar in te zitten.
Ik heb bij de sloop een nieuwe sluiting gehaald en gemonteerd nooit meer een probleem mee gehad.
Controleer de sluiting dus ook even.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groet
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Volvimus

Dan ga ik daar maar eens mee beginnen! Bedankt voor je reactie!

jeroen74

De gordelvangers zijn niet verlicht helaas... ik weet wel de 460 ze wel had ;) Vraag me af of ze uitwisselbaar zijn....