It's me, Ewoud.

Gestart door Ewoud, 05-03-2013 10:10:42

Vorige topic - Volgende topic

Ewoud

Ik lees al een paar dagen mee, maar nu ook ff aangemeld en me dan ook maar ff voorstellen, ik ben Ewoud, sinds kort eigenaar van een 1994'er Volvo 850 Estate 2.3 T5 automaat.

Het is een Donkerblauwe (417 Donker blauw metallic)  met een blauw interieur (Pluche Leder 3730). Daarnaast heeft de auto de volgende extra's: ECC & TRACS. En er zitten al V70 achterlichten op.

Heb al wat handige tips op het forum gevonden, zo ging daags na aanschaf het dashboardkastje niet meer open, nu weer wel, alleen ff een nieuw haakje scoren. Heb ik de kmstand kunnen uitlezen en het servicelampje gereset. en gekookte lijnolie gehaald, want het grijs van de bumpers is wel erg licht grijs :P

Foto's volgen later, zodra de auto goed gewassen is en ik met de lijnolie aan de gang ben geweest. Verder nog op zoek naar een aantal onderdelen voor de Volvo, want helemaal puntgaaf is ie niet meer na 19jaar, vooral het interieur...
1995 Volvo 854 TURBO

sven0503

Hallo Ewoud, welkom op t forum.

Naar foto's zijn we natuurlijk altijd benieuwd.
En er zijn genoeg topics te vinden om je probleempjes op te lossen.

Succes en veel plezier :-)

rifwachter

Hallo Ewoud,

Welkom op het forum.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Marc O.

Hé, da's een mooie  :angel:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Marty__Mouse

Ziet er strak uit Ewoud,

Welkom hier!  ;)
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Turbobiker

Mooie kleur blauw! Welkom hier.
De Tussenpaus

Ewoud

1995 Volvo 854 TURBO

Unexist

Mooie auto en leuk kleurtje!. Welkom
Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)