Mijn S70 'DE DUIKBOOT'

Gestart door cornelis-b, 05-03-2013 22:12:22

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Citaat van: NickGR op 09-07-2013 23:11:56
lenen mag je hem altijd  ;D

Hahahaha als je dat leger cavia's maar opsluit!
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

razorx

Even voor alle duidelijkheid voor de mensen die het niet meer kunnen volgen:
Cornelis_b kijkt in mijn ogen maar ook in die van anderen te graag naar blokjesgrilles. Daarbij maken zijn handen een soort van grijpende bewegingen.
Dit verontrust mij.

Om deze reden zijn de jachtcavia's van Emiel en de gevechtscavia's van Misha onder leiding van Franz Joseph in training voor een speciale missie. Helaas ben ik de controle over deze uiterst militante groep verloren.
Ik betreur het dat Franz Joseph de Cavia wiens naam niet genoemd mag worden heeft aangeroepen. Vanaf dat moment verloor ik iedere controle en valt het buiten mijn macht. Het spijt me.

@Cornelis_b: Ik weet dat je nu in de verleiding komt om foto's van gegrilde cavia's te plaatsen, maar doe dit niet. Ik zit nu angstig onder een tafel en wacht op de dingen die komen gaan.

cornelis-b

Kijk maar uit met al die cavia's

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

razorx

Ik weet niet of dit bericht nog door kan komen.
Het laatste nieuws is dat Franz Joseph en zijn hongerige vrienden een DDOS attack op het Amsterdam IX internet knooppunt hebben gestart. Dat is één of twee na belangrijkste internet knooppunt ter wereld. Daarnaast plegen zij een aanval op alle belangrijke DNS servers plus de kabelboom bij Katwijk. Ik vrees dat wij vannacht en morgen van iedere communicatie verstoken zijn. Ze zijn van plan de snelwegen onklaar te maken met gekookte lijnolie zodat onze hulpdiensten geen kans hebben.

Hier is de verlichting uitgevallen ik werk nu verder op de noodstroo

cornelis-b

Kruip in mijn schulp en wacht het leger af, en nu op naar een XC Grille

Zeg maar Henk tegen mij

razorx

Hoi!

Dit is een bericht vanuit de account van Yits. Wat gaat die slordig om met zijn wachtwoorden zeg.
Vanuit paleis Soestdijk vertel ik dat het magazijn van Arjen omsingeld is. Hond Ruffles blijkt een goede maat en is een goede beschermer van een immense voorraad van XC grilles. Aldaar is de boel al onder controle. piep piep! Ik heb inderdaad wat dingetjes met het internet gedaan maar ik zie nu een heerlijke portie filet americain. Piep!

Over twee uur gaan mijn Caviabroeders naar het noordwesten. Die idioot van een Yits is onder een tafel gaan zitten. Doe dat niet! Ga op de tafel zitten. Morgen geef ik instructies.

F.J.

UserID6342

Whoehhahahahaha, heerlijk dit !  Het gaat weer helemaal nergens over ;D ;D ;D ;D

StefanCJ

de geneRaal

Hehe,heb een lach op mijn gezicht  ;D
Zie het al zo voor me .........
Blackstone under construction

volvobug

;D ;D Wordt er ook al gewerkt aan een animatiefilm?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

cornelis-b

Valt wel mee die agressie van het caviafront er valt best goed met ze te praten ;D ;D

https://www.youtube.com/watch?v=jW3XtKBlTz0

Zeg maar Henk tegen mij

razorx

cornelis-b

Vandaag bezoek gehad van Nick, NickGR op het forum, en het was een leuke dag zo in de zin van de ene hand wast de andere. Nick had nog een SC-805 en daar was ik in geïnteresseerd en die zit inmiddels in de "duikboot" maar de V70 van Nick kon wel een poetsbeurt gebruiken dus die heb ik vandaag even onderhanden genomen  ;D

Man wat is die wagen opgeknapt, maar ja dik 5 ton is niet niks :eusa_dance:

Aan de "duikboot" heb ik momenteel helemaal niets te doen behalve er van genieten en rijden dus was dit een leuk verzetje. Nick hier wat foto's en de foto's langs de Amstel heb ik er aan toegevoegd. Nu je velgen en remklauwen nog en dan is ie af.

Foto's

Een paar detail foto's

Vorige week hadden we de V70 al onder de kap aangepakt en dat was na 512000 kilometer hard nodig maar ook daar was het resultaat goed te noemen, ook hier een paar foto's van.

Zeg maar Henk tegen mij

hertogjan6

dat ziet er goed uit !!!  :eusa_clap:  :eusa_clap:
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

cornelis-b

Nick nu nog een set Comets er onder en hij is af. Ooooo nee nog een ander uitlaat eindstuk er onder. Beetje lager mag hij ook wel.

Zeg maar Henk tegen mij