Airco Check Meeting 2013

Gestart door rogerV701998, 07-03-2013 03:51:07

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Omdat het topic op slot zit stel ik hier maar even de vraag.

Is er dit voorjaar ook weer een Airco Check Meeting? Ik zie 'm (nog) niet staan op de club agenda vandaar mijn vraag.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,54763.0.html

StefanCJ

In de nieuwsbrief van februari staat dat de airco check meeting op 6 april is. Op de site staat 'ie niet vermeld, ik wilde me opgeven maar dat ging dus niet. Ik heb Mark een pbtje gestuurd maar nog geen antwoord gekregen.

StefanCJ

Ik heb mailcontact gehad met de 850 club. De datum is nog niet zeker, daarom staat 'ie nog niet op de clubsite en kunnen we ons nog niet aanmelden.

rogerV701998

Citaat van: StefanCJ op 09-03-2013 17:30:03
Ik heb mailcontact gehad met de 850 club. De datum is nog niet zeker, daarom staat 'ie nog niet op de clubsite en kunnen we ons nog niet aanmelden.

Oké, dank. De site in de gaten blijven houden dus.

rifwachter

Zo gauw er meer te melden is zullen we dat doen.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

StefanCJ

Als het goed is kunnen we ons aanmelden.

Sbv

Mooi, hopelijk valt het wat gunstig, dan eens kijken wat er nog van de airco's te maken is

ThuurC

Ik heb me reeds ingeschreven, want ik wil mijn airco wel laten checken en evt. vullen/repareren als nodig. Zijn er nog zaken die standaard vervangen dienen te worden als het gaat om airco installatie? (Als in: gevalletje carterventilatie: vroeg of laat ben je aan de beurt).

StefanCJ

Het filter/droger moet je zo af en toe eens vervangen. Hoe het precies zit weet ik niet, ik hoop dat ze me daar over kunnen adviseren. Het onderdeel is iig niet duur alleen moet je systeem ervoor leeg gemaakt worden, echter weet ik niet of ze dat tijdens de check-up doen of dat dat apart moet gebeuren.

Ludo

Citaat van: StefanCJ op 19-03-2013 14:16:30
Als het goed is kunnen we ons aanmelden.

Mooi, gaan we meteen even doen.  :D

)()()sT

Inderdaad eens kijken hoeveel er uit mijn systeem met lekkende pomp verdwenen is ::)

;D

StefanCJ

Leuk, dat Vlaamse taaltje. Ik moest even denken toen ik 'nazicht' zag staan in het aanmeldingslijstje  ;D

rogerV701998

FrankvdAa

Ook snel aangemeld... teller staat al op 6! :o

Hopelijk kan de R tussen 9.00u en 11.00u gecontroleerd worden, want onze jongste viert die zaterdag z'n 2e verjaardag en daar kan papa natuurlijk niet ontbreken ;)
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Driven2Shine

Ook aangemeld voor de arko sjek :D

Met Google Chrome kwam ik trouwens niet ingelogd op de aanmeld pagina met Firefox en IE10 wel.