opvragen alarm code volvo bigfront

Gestart door johan283, 18-10-2004 21:40:09

Vorige topic - Volgende topic

johan283

Wie O wie weet hoe ik de volvo alarm code kan traceren. ik heb namelijk een volvo bigfron radio in mijn 850 zitten. Deze werkt nu goed, maar ja één keer zal ik toch de accu moeten verwisselen.

ik kon de code nergens terug vinden in de papieren.

Kan ik dat vragen via de dealer?

LekkeRRRR

Ja, je dealer schijnt aan de hand van je VIN de code te kunnen terugvinden.

Alleen snap ik niet hoe hij dat dan zou kunnen. (wat als je de radio -met code- verkoopt aan iemand anders die de code dan weer kwijt raakt)...

;)/jan

s©ub@

via de code op de radio schijnt het ook te kunnen
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Peth©oni

Je moet je radio eruit halen, ze maken een copie van de radio (jawel) en sturen ze dat op naar VNL, kosten ik meen €25... en voila.

johan283

Copie van de radio? Je bedoelt zeker van een EPROM in de radio

Anders kunnen ze wel mijn volvo copieren hhahahah heb ik er twee :)

Peth©oni

Citaat van: johan283 op 19-10-2004 08:34:15
Copie van de radio? Je bedoelt zeker van een EPROM in de radio

Anders kunnen ze wel mijn volvo copieren hhahahah heb ik er twee :)

Nee joh.... ze leggen de radio op het kopieer apparaat, met het deel waar alle nummers en stickers op zitten..... gekkie...  ;D

BartT5R

Er is ook een omzeilingscode hoor, ik heb dat lange tijd geleden eens ontdekt op internet, ik zal straks eens terug gaan zoeken, misschien vind ik het wel terug.

Welk tupe is het? Een SC801?
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

mehn

Citaat van: BartT5R op 19-10-2004 09:03:48
Er is ook een omzeilingscode hoor, ik heb dat lange tijd geleden eens ontdekt op internet, ik zal straks eens terug gaan zoeken, misschien vind ik het wel terug.
Welk tupe is het? Een SC801?

En als je die omzeilingscode vindt, zou je die dat hier a.u.b. niet willen posten  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

BartT5R

Was ik niet van zin nee.
Maar ik heb hem nog niet teruggevonden hoor:)
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

johan283

even uit mijn hoofd het betreft een SC800.

mmh by-pass code ben erg geïnteresseerd. Als je hem vindt zou je mij een PB'tje kunnen sturen

BartT5R

Heb hem nog niet teruggevonden, is ook al meer als een jaar geleden. Ik zoek verder.

BartT5R

johan283

wie dan wat voor merk zo'n volvo SC serie radio is? kan me niet voorstelleb dat Volvo zelf radio's maakt

Reitse

Via de zoekfunctie had je kunnen vinden dat ze bij Alpine vandaan komen...

BartT5R

Citaat van: Reitse op 22-10-2004 13:27:35
Via de zoekfunctie had je kunnen vinden dat ze bij Alpine vandaan komen...

Maar niet allemaal Reitse, ik dacht enkel de SC-8XX de SC-9XX werden elders gemaakt als ik het goed heb.