waar gasveren achterklep kopen?

Gestart door Joop, 13-03-2013 10:59:11

Vorige topic - Volgende topic

Joop

Wat is het beste adres om nieuwe gasveren voor de achterklep te kopen?

sven0503

bij de dealer voor orginele, Ebay voor immi's

of gebruik de zoekfuntie van het forum, topics genoeg.

henry classic v70

De originele gasveren gaan mooi geleidelijk open, de imitatie veren met een flink vaart...
Als je zuinig bent op je gebit/kin zou ik voor de org. gaan ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Midicijnman

Ik heb ze laatst bij Estate Services gehaald. Ik heb imi's en die werken prima zolang je de klep een beetje tegenhoud als ie open gaat. Je kunt er een krat bier mee in een baan om de aarde schieten...

V70geRwin

Citaat van: Midicijnman op 13-03-2013 15:04:37
Ik heb ze laatst bij Estate Services gehaald. Ik heb imi's en die werken prima zolang je de klep een beetje tegenhoud als ie open gaat. Je kunt er een krat bier mee in een baan om de aarde schieten...

estate heeft ook wel de originele volvo variant, zijn alleen iets duurder....

marrrcel

Winparts.nl
Febi/Bilstein gasdempers
Nette prijs met behoud van een fraai aangezicht en dito gebit voor de persoon die de achterklep opent.   ;D

StefanCJ

Ik heb ze bij R&D Carparts in Mijdrecht gekocht. Zijn wel immi's maar bevallen eigenlijk gewoon goed. Is wel voor een sedan, ik weet niet hoe ze op een estate bevallen.

UserID6342

Citaat van: StefanCJ op 18-03-2013 20:11:37
Ik heb ze bij R&D Carparts in Mijdrecht gekocht. Zijn wel immi's maar bevallen eigenlijk gewoon goed. Is wel voor een sedan, ik weet niet hoe ze op een estate bevallen.
Diezelfde gaan idd niet bevallen op een Estate want passen niet :evil: ;D

StefanCJ

Ik bedoelde de immi's van R&D, die van een sedan passen idd niet op een estate. Ik had het een beetje knullig verwoord   :eusa_shifty:

Marty__Mouse

Ik heb ze voor mijn estate via mijngrossier gekocht (via de zaak) van het merk Triscan (Deens merk) ook imitatie, maar moet zeggen dat ze me niet eens heel erg tegenvallen.. Klep komt goed omhoog maar gelukkig niet met zo'n rotvaart dat ie dubbel over het dakklapt..

Maar zit geen rem in zoals bij de originelen.
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Wico

Ik heb ze een jaar geleden bij Elferink gekocht. Zijn imitatie en ongeveer de helft van de prijs van originele. Heb er wel een beetje spijt van omdat ze in het begin idd met een rotgang omhoog klappen en nu na een jaar nog maar uit zichzelf tot halverwege. Dan moet ik de klep zelf helemaal omhoog doen, dat gaat ook wel maar ik weet niet of dat bij originele ook zo moet. Dus voor een paar tientjes meer zou ik nu voor originele gaan.  :)